Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي گفت: در پي دریافت خبری مبنی بر اینکه یک وانت نیسان در حال انتقال یک محموله لوازم‌آرایشی بهداشتی خارجی به شهر اصفهان است ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي وارد عمل شدند و خودروی موردنظر را دریکی از ورودی‌های شهر اصفهان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو تعداد 73 کارتن ژیلت اصلاح خارجي فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه ،ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

سرهنگ خسروی در پایان ورود و توزیع کالای قاچاق به کشور را یک معضل اقتصادی بزرگ دانست و از عموم مردم تقاضا کرد : هرگونه اخبار در این رابطه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد