Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:33:38 GMT

وزیر ورزش: جامعه ورزش دولت را تنها نمی‌گذارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۶۳۷۸

وزیر ورزش: جامعه ورزش دولت را تنها نمی‌گذارد

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز جامعه ورزش با صدای بلند اعلام می کنند بر عهدی که با دولت بسته اند، ایستاده اند و هیچ قدرتی نمی تواند آنها را از هدفشان باز دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ «مسعود سلطانی فر» در آیین تجلیل از ورزشکاران که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران مانند گذشته با سربلندی و افتخار از گردنه های سخت تاریخ گذر خواهد کرد و هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت، آرامش و ثبات ملت و این مرز و بوم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت های دولت تدبیر و امید را باعث شتاب پیشرفت در این حوزه بیان کرد و گفت: به واسطه حمایت های دولت پیروزی ها و موفقیت های پی در پی ورزشکاران کشورمان در میادین مهم بین المللی، ورزش به نماد امیدبخش و هویت ساز برای ملت ایران تبدیل شده است.
مقام عالی ورزش کشور راهیابی فوتبال ایران برای دومین دوره متوالی به جام جهانی، اعلام پنج ستاره شدن فدراسیون فوتبال به عنوان تنها کشور جهان توسط فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا )، صعود تیم های استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در دو دوره متوالی، مقام سومی تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی در رقابت های قهرمانی جهان، قهرمانی تیم های ملی وزنه برداری و ووشو در رقابت های جهانی و قهرمانی تکواندو در رقابت های جام جهانی را گوشه ای از افتخار آفرینی ورزشکاران ایران برشمرد.
سلطانی فر گفت: این موفقیت ها در حالی رخ می دهند که روند تاریخ ساز موفقیت ورزشکاران ایران از کسب مدال های رنگارنگ در مهمترین رقابت بین المللی پیش رو یعنی بازی های آسیایی و پاراآسیایی ٢٠١٨ جاکارتا خبر می دهد و یقین دارم ملی پوشان فوتبال ایران در جام جهانی حضور قدرتمندانه خواهند داشت و نماینده شایسته ای برای ایران خواهند بود.
وی به دغدغه رئیس جمهوری برای توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: اولویت وزارت ورزش و جوانان همین مهم است که در این مسیر ٢ هزار و 300 خانه ورزش روستایی تشکیل شده است و از طرفی پیش بینی می کنیم که تعداد ورزشکاران در رویدادهای ورزش همگانی در پایان فعالیت دولت نسبت به ابتدای دولت 50 درصد افزایش خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان حرکت پرشتاب دولت تدبیر و امید که از سوی بانوان ورزشکار و افتخار افرین آغاز شده است را یکی دیگر از توفیق های دولت تدبیر و امید دانست و توضیح داد: با پیگیری های انجام شده موانع حضور دختران ایرانی با حجاب اسلامی به حداقل رسیده و زمینه برای افزایش رشته های ورزشی بانوان فراهم شده است و پذیرش حضور بانوان ایران در رشته بسکتبال بعد از ٣٨ سال رخ داد.
مراسم تجلیل از 2 هزار و 171 تن از مدال آوران و قهرمانان ورزش سال های 96-95 و تیم فوتسال زنان ایران سه شنبه شب با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
ورزشی**9250**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رئيس جمهوري تجليل از قهرمانان جاكارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد