Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@01:51:36 GMT

دوم خرداد چگونه شکل گرفت و چرا ابتر ماند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۶۶۷۱

دوم خرداد چگونه شکل گرفت و چرا ابتر ماند

دوم خرداد سرفصل دوره جدیدی بود زیرا که مردم پس از دوره سازندگی که کشور در همه ابعاد توجهش معطوف به بازسازی آسیب‌های ناشی از جنگ و تقویت زیر ساخت‌های کشور بود به این جمع‌بندی رسید که مطالبات جدیدی از حکومت دارد.

حمید قزوینی عضو مجمع نیروهای خط امام در گفت و گو باخبرنگار سیاسی آنا با بیان اینکه علت رای مردم به دولت هفتم مطالبات جدید از حکومت بود گفت:دوم خرداد سرفصل دوره جدیدی بود زیرا که مردم پس از دوره سازندگی که کشور در همه ابعاد توجهش معطوف به بازسازی آسیب‌های ناشی از جنگ و تقویت زیر ساخت‌های کشور بود به این جمع‌بندی رسید که مطالبات جدیدی از حکومت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نسل جدیدی هم در آن سال ها دوران شکوفایی و بالندگی خودشان را طی می‌‌کردند و طبیعی بود که این‌ها مطالبات و خواسته‌های جدیدتری داشتند بخشی از این مطالبات سیاسی،اجتماعی و فرهنگی بود.

قزوینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اصلاح طلبان بعد از آن 8سال دولت هفتم و هشتم دیگر به صورت مستقل پیروز نشدند گفت: علت عمده شکست اصلاح طلبان در سال 84 تعدد کاندیدا بود یعنی یک جریانی که درون خودش رقابت های درون سیستمی راه می‌اندازد طبیعی است که نمی‌تواند آرای همه مردم را بدست بیاورد و از آن مهم تر نمی‌تواند به عنوان یک جریان قوی و قدرتمند در افکار عمومی خودش را معرفی کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه افزود: معمولا هر جریانی وقتی یک کاندیدا دارد به عنوان جریان قوی و قدرتمند در فضای سیاسی ظاهر می‌شود چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب. هرجریانی وقتی می‌خواهد قوی در صحنه حضور داشته باشد طبیعتا سعی می‌کند که اختلافات را کم کرده و با جریان‌هایی که با خودش نزدیک هستند ائتلاف کند و اینکه آیا برنده می‌شود یا خیر بحث دیگری است.کما اینکه در کشورهای دیگر نیز اینگونه است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی ایران، دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مقررات ماده (۳) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال ۱۴۰۲ یک ماه پس از پایان دوره مزبور می‌باشد لیکن باتوجه به درخواست‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم ایشان و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنان در اولین دوره اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، بنا به اختیار حاصل از ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم، ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مؤدیانی که تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۲/۱۴۰۳ اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح و یا تکمیل (ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آنها در سامانه مؤدیان صادر نشده است) و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند امکان برخورداری صد درصدی از بخشودگی جریمه تأخیر موضوع ماده (۳۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ را تا زمان فوق و همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده (۳۶) قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) برای موارد مذکور فراهم نمایند.

بدیهی است برای انجام محاسبات سیستمی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده صورتحساب‏های الکترونیکی ثبت شده در سامانه مؤدیان برای دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مقتضی است خریداران کالا و خدمات دارای صورتحساب الکترونیکی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ نسبت به تعیین تکلیف خرید‌های خود در سامانه مؤدیان اقدام نمایند تا اعتبار خرید آنها و آثار مالیاتی فروش‏های نسیه برای فروشندگان در اظهارنامه پیش فرض دوره چهارم (زمستان) سال ۱۴۰۲ آنها لحاظ شود. در صورت عدم اقدام مؤدی و در نتیجه عدم احتساب آثار مالیاتی اینگونه صورتحساب‌ها در دوره چهارم سال ۱۴۰۲ (زمستان) آثار مالیاتی آن در دوره اول (بهار) سال ۱۴۰۳ لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه برآوردی مالیات بر ارزش افزوده
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • وزیر اقتصاد: دوره جدیدی از مقررات گذاری در نظارت بر اصناف خواهیم داشت
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟