Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، احمد آخوندی افزود: با تلاش کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر، یک محموله ۲۰ تنی رب‌گوجه‌فرنگی که در شرایط کاملاً غیربهداشتی نگهداری می‌شد و قرار بود از یکی از روستا‌های بخش بردخون، به یکی از استان‌های همسایه بارگیری شود، هنگام بارگیری کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این محموله رب‌گوجه‌فرنگی بدون هرگونه مشخصات و مجوز‌های بهداشتی و به‌صورت فله در ۶۴ بشکه ۲۰۰ کیلوگرمی قرار داده شده بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر تاکید کرد: با هرکسی که امنیت غذایی مردم را به مخاطره اندازد، بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند در صورت دیدن هرگونه تخلف بهداشتی آن را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/م

کشف و توقیف ۲۰ تن رب گوجه‌فرنگی غیربهداشتی در یکی از روستا‌های بخش بردخون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک

یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران توقیف شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط مأموران گمرک توقیف شد.

واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی از طریق گمرکات ایران ممنوع است و به تازگی کنترل‌های شدیدی بر روی این کالا‌ها از طرف مأموران گمرک صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه
  • چهار خاصیت شگفت انگیز آب گوجه فرنگی
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • چهار خاصیت شگفت‌انگیز آب گوجه‌فرنگی
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • محموله چوب قاچاق جنگلی در نشتارود توقیف شد
  • جمع آوری انواع شیرینی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج
  • توقیف محموله تخم مرغ بدون مجوز بهداشتی در آرادان
  • اگر کم خونی را دارید حتما این غذا را امتحان کنید !