Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی پنجمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمد قنبری مسئول امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی گفت: با پایان شمارش آرا انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اسامی هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل شورا مشخص گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری تعداد شرکت کنندگان در مرحله دوم انتخابات پنجمین دوره شورای صنفی را ۷۸۸ نفر اعلام و از همه دانشجویان برای شرکت پرشور در این انتخابات قدردانی کرد.

مسئول امور دانشجویی پردیس شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: اولین جلسه اعضای منتخب شورای صنفی دانشجویی هفته آینده با حضور نیری سرپرست مدیریت امور پردیس های این استان برگزار خواهد شد و در این جلسه درباره چگونگی تعیین دبیر شورا بحث و تصمیم گیری می شود.

رضا ابراهیمی با ۳۶۹ رأی حائز بالاترین آراء مکسوبه شد و محسن اخلاصی، علی صفامنش، توحید عاشوری، علی ظریف پور، سجاد حرخیز و محسن سرباز نیز به عنوان نفرات دوم تا هفتم به عضویت شورای صنفی درآمدند. همچنین محمد مشهدی، یاسر نیکرو و امیررضا حضرتی به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.   گفتنی است مرحله دوم انتخابات شورای صنفی دانشجویی دیروز، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ به صورت الکترونیکی برگزار گردید و شمارش آراء بلافاصله پس از پایان زمان رأی گیری آغاز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»