Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@23:45:22 GMT

بارندگی‌های اخیر مشکلات بی آبی را برطرف نکرده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۷۰۵۶

بارندگی‌های اخیر مشکلات بی آبی را برطرف نکرده است

کاشان - مدیر عامل آبفای کاشان گفت: بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمدرضا اسدی در جلسه کمیته بحران شهرستان اظهار کرد: با وجود بارندگی های بهاری همچنان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستیم و ضروری است بحث های مدیریت مصرف را بیش از پیش جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه بارندگی ها مشکلات بی آبی در حوزه شرب را برطرف نکرده و همیشه نیازمند مدیریت مصرف هستیم، افزود: ضرورت این مباحث باید به صورت علمی برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رییس هیئت مدیره آبفای کاشان، با بیان اینکه سرانه مصرف ۲۰۰ لیتری شهروندان بسیار زیاد است، گفت: مردم منطقه باید مخاطرات بی آبی منطقه و شهرستان را جدی گرفته و مصرف سرانه را تا ۱۲۰ لیتر کاهش دهند.

اسدی، پرهیز از مصارف غیرضروری و استفاده از ادوات و شیرآلات کاهنده مصرف آب در منازل را موثر دانست و خاطرنشان کرد: شرکت آبفای کاشان نیز برنامه های تشویقی و حمایتی در این خصوص را مدنظر قرار داده است.

وی، با بیان اینکه منطقه کاشان یک منطقه کم آب است، تاکید کرد: مشکلات همچنان بر جای خود باقی است و احتمال دارد با افزایش ناگهانی درجه حرارت هوا در ماه های پیش رو مصرف بالا رفته و با وجود منابع محدود و کاهش ۲۰ درصدی خط انتقال زاینده رود با قطعی آب مواجه شویم، از این رو لازم است همه آماده شرایط سخت باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آب شرب بارندگی پساب فاضلاب کاشان مصرف آب اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سیل شدید در برزیل در پی بارندگی‌های اخیر

جاری شدن سیل و رانش زمین در برزیل در پی بارندگی‌های شدید چند روزه در این کشور منجر به مرگ دست‌کم ۵۶ نفر شده است. مقامات محلی می‌گویند بیش از ۷۰ نفر در ایالت «ریو گرانده جنوبی» مفقود شده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تصاویر سیل شدید در برزیل در پی بارندگی‌های اخیر
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است