Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-25@11:08:08 GMT

قیافه نامزد سابق پرنس هری در مراسم عروسی وی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۷۱۳۷

قیافه نامزد سابق پرنس هری در مراسم عروسی وی (عکس)

قیافه نامزد سابق پرنس هری در مراسم عروسی وی (عکس)

 

پرنس هری چند روز پیش در یک مراسم ازدواج سلطنتی با دختری دو رگه و مطلقه ازدواج گرد . مراسم عروسی وی و ظاهر ساده اما شیک عروس باعث واکنش های بسیاری در بین مردم گردید .

 

مهمانان زیادی از جمله جورج کلونی و همسرش و دیوید بکهام و خانواده اش در این عروسی دعوت بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم ازدواج شاهزاده انگلستان , واکنش نامزد سابق شاهزاده پرنس هری که بخاطر حسادت نامزدیش را با او به هم زده بود , بسیار مورد توجه قرار گرفت

 

 

حضور نامزد سابق پرنس هری در مراسم عروسی وی باعث جلب توجه ها به سمت این دختر شد. به گزارش ایران ناز چهره غمگین و عصبی نامزد سابق پرنس هری در مراسم ازدواج این شاهزاده سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

 

 

چلسی دیوی نامزد سابق پرنس هری

 

چلسی دیوی، دوست دختر سابق پرنس هری یکی از مهمانانی بود که به مراسم عروسی پرنس هری و مگان دعوت شده بود.

 

چهره او هنگام برگزاری مراسم باشکوه عروسی، کاربران شبکه های اجتماعی را بی تفاوت نگذاشت.

 

 

یکی از کاربران نوشت:«وقتی دوست پسر سابق تو ازدواج می کند و تو در مراسم ازدواج او شرکت می کنی، قیافه ات بهتر از این هم نمی تواند باشد».

 

 

​پرنس هری در سال 2007 از دیوی جدا شد. علت جدایی آنها حسادت بود.چلسی دیوی با دیدن پیامی از طرف هوادار پرنس هری در گوشی اش، از او جدا شد.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم