Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر،حجت الاسلام هادی صادقی در حاشیه بیستمین گلریزان انجمن حمایت مرکز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های مرتبط با تکریم ارباب رجوع گفت: امسال برنامه جدی در گسترش تکریم ارباب رجوع داریم و از همکاران مجموعه قضایی خواسته شده تا احترام به ارباب رجوع را در صدر کار خود قرار دهند؛ حتی اگر ارباب رجوع متهم یا مجرم باشد، شان انسانی او رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: از مردم هم می خواهیم با این موضوع همکاری کنند و همکاران هم این مسأله راجدی بگیرند و سختی های کار را تحمل کنند.
صادقی تصریح کرد: شاخص هایی برای ارزیابی در بحث تکریم ارباب رجوع در نظر گرفته شده که طبق این شاخص به کسانی که این کار را انجام نمی دهند تذکر داده می شود و افرادی که تکریم ارباب رجوع را رعایت می کنند، تشویق می شوند. 
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در حوزه صلح و سازش و صبر، در سال ٩٦ حدود ١٢ همایش استانی برگزار شد، اظهارداشت: در این همایش ها از افرادی که در زمینه صلح و سازش همکاری داشتند،  قدردانی شد و به دنبال فرهنگسازی این موضوع هستیم.
صادقی درباره مشاوره رایگان حقوقی در مساجد، دانشگاه ها و مراکز پرجمعیت گفت: تا کنون صدها هزار نفر در سراسر کشور در این مراکز مشاوره رایگان دیدند و مردم واقعا به مشاوره ها نیاز دارند.
معاون فرهنگی قوه قضاییه خواستار حمایت از خانواده های زندانیان شد و گفت: شاید زندانی جرمی مرتکب شده اما این نباید موجب آسیب مضاعف برای خانواده اش شود، چون به زندان رفتن سرپرست خانوار خود یک آسیب برای خانواده او ایجاد می کند.
وی افزود: باید سعی کنیم آسیب کاهش یابد این نیازمند یاری همگانی است تا مردم برای انجام این کار بسیج شوند.

کد خبر 4304032 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانی قوه قضاییه هادی صادقی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی بیمه محمد علی افشانی ترافیک سازمان هواشناسی نیروی انتظامی سید محمد بطحایی محسن هاشمی شهردار تهران سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میا‌نسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، مأموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

او به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: پس از تلاش‌های مأموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبود، از اقدام به خودکشی منصرف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، این شهروند انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی اعلام کرده است.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای