Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: آزادسازی خرمشهر اتحاد، اقتدار ملی ماندگار رزمندگان هست سال دفاع مقدس در تاریخ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی در آستانه سالروز پیروزی فتح خرمشهر و در جمع استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل یاد و خاطره امام شهیدان، شهیدان فتح خرمشهر و روز مقاومت ملی و ایثار و پیروزی را گرامی‌داشت و بیان کرد: «فتح خرمشهر نتیجه فداکاری و از خود گذشتگی ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و دشمن اسلام و انقلاب را نا امید کرد و این پیروزی در تاریخ ایران ثبت و برای همیشه ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی واحد بابل گفت: «رشادت‌ها و جانفشانی شهیدان و جانبازان آزادسازی خرمشهر هیچگاه از ذهن و خاطره ملت ایران اسلامی محو نخواهد شد، شجاعت و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در فتح خرمشهر تمام معادلات جنگی دشمن را بر هم زد.»

امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تصریح کرد: «شهیدان عزیزمان با ایثارگری و مبارزه تن به تن در فتح خرمشهر تاریخ ساز شدن و رزمندگان در روز فتح خرمشهر شدن یداله و عین اله و نماینده خدا در روی زمین، شهدا تمام وجودشان را دادن تا این بستر آرام و امنیت برای ما فراهم شود و ما نیز مدیون خون شهیدان هستیم.»

موسوی تأکید کرد: «مهمترین وظیفه ما دانشگاهیان در شرایط کنونی جامعه تبیین اهداف شهیدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از آرمانهای انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.»

رئیس، معاونان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در یادمان دو تن از شهدای گمنام دانشگاه این عزیزان را با گل و گلاب عطرافشانی کرده و با شهیدان، آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی