Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:40:12 GMT

امام زمان (عج) از منظر قرآن به روایت «قافله سالار»

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۷۷۱۹

امام زمان (عج) از منظر قرآن به روایت «قافله سالار»

خبرگزاری شبستان: کتاب «قافله سالار» با محوریت امام زمان(عج) از منظر قرآن به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، کتاب «قافله سالار»، تالیف محمود اباذری در 196 صفحه و با قطع شومیز توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) منتشر شده است.

 

بنابر این گزارش، این کتاب به معرفی امام زمان(عج) از منظر قرآن می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان می توانند این کتاب را با هزینه 60 هزار ریال طی تماس با شماره تلفن های   ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ - و ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

 

پایان پیام/376

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان حسن روحانی نمایشگاه قرآن مجلس رمضان مسجد بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج قافله سالار معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟