Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر جهادکشاورزی میناب با اشاره به آتش سوزی روزهای گذشته گفت: آتش‌سوزی دو روز گذشته بیش از 780 اصله درخت مثمر و غیر مثمر را از بین برد.

محمد سالاری میزان خسارت واردشده به این باغات را بالغ‌بر 4 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این آتش‌سوزی 150 اصله درخت انبه، 400 نفر نخل، 200 درخت مثمر و غیر مثمر لیموترش، 60 اصله درخت گواوا و 20 درخت لیموشیرین از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ضرورت بیمه محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد:در این شرایط بهترین کار؛ بیمه کردن محصولات زراعی و کشاورزی است تا در صورت بروز خسارت‌های احتمالی بیمه بتواند پشتیبان و حامی کشاورزان و باغداران باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب نیز، گفت: در این آتش‌سوزی که روستاهای شهوار، جانشینی و کنتکان را در برگرفته بود بیش از  670 اصله درخت جنگلی را از بین برد.

خسرو بهرامی نژاد، اظهار کرد: میزان ریالی خسارت واردشده به درختان جنگلی نظیر کهور ایرانی و کرت محلی به تعداد 40 اصله، سمر (کرت دریایی) به تعداد 500 اصله و کرت محلی به تعداد 30 اصله به بیش از 6 میلیارد و 150 میلیون ریال می‌رسد.

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی میناب با اشاره به جزئیات این آتش سوزی، گفت: ساعت 14:05 روز شنبه با اعلام این حریق بلافاصله اولین گروه برای مهار آتش به محل موردنظر اعزام شد.

موسی خبر، افزود: با توجه به گستردگی حجم آتش تمامی نیروهای شیفت و غیر شیفت در محل حاضر شدند و از ایستگاه‌های سندرک، تیرور، دهو، کردر و کریان نیز با 3 دستگاه لودر درخواست کمک شد.

وی، اظهار کرد: آتش در ساعت 45 دقیقه بامداد  مهار شد و عملیات پاکسازی مکان آتش‌سوزی با گذشت 19 ساعت تا ساعت 10:30 روز بعد ادامه داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشاورزی محصولات کشاورزی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران