Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:20:38 GMT

خازن گذاری ۷ پست توزیع برق در استان سمنان انجام گرفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۷۹۷۷

خازن گذاری ۷ پست توزیع برق در استان سمنان انجام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ترحمی در نشستی با حضور اصحاب رسانه با موضوع گزارش عملکرد برق منطقه‌ای سمنان در سال۹۶، تأکید کرد: کاهش تلفات کل شبکه انتقال و فوق توزیع استان سمنان هدف‌گذاری این شرکت در سال گذشته بود که خوشبختانه در این راستا، خازن گذاری جدید و مگاوار در هفت پست استان صورت گرفت.

وی افزود: خازن گذاری پست های فوق توزیع استان از طریق ۲۵ مگاوار شامل بانک خازنی در پست های ۶۳ کیلوولت جنت آباد، ۶۳ کیلوولت شرق۲ و ۶۳ کیلوولت شهید احمدی و ۶۳کیلوولت بیارجمند در سال گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برق منطقه‌ای سمنان گفت: خازن های جدید در پست های ۶۳ کیلوولت گرمسار، ۶۳ کیلوولت جنوب سمنان و ۶۳ کیلوولت امیریه نیز در این سال نصب شدند.

ترحمی کنترل و مدیریت مصرف داخلی پست ها و مانیتورینگ دائم آن را دیگر طرح کاهش تلفات خط توزیع نام برد و تاکید کرد: این کار در سال ۹۶ با حضور متخصصان برق منطقه‌ای سمنان صورت گرفته است.

وی افزود: پیگیری و بسترسازی برای استفاده از تولید پراکنده و نصب تجهیزات اندازه‌گیری باقابلیت قرائت از راه دور و هم‌زمان کنتورها دیگر اقدامی است که توسط برق منطقه‌ای سمنان برای کاهش تلفات برق در سال گذشته در دستور کار قرار داشته است.

معاون بهره‌وری برق منطقه‌ای سمنان گفت: اصلاح آرایش شبکه، انجام آزمودن های ترموویژن و شستشوی مقره ها نیز در سال۹۶ در سراسر استان سمنان صورت گرفته است.

ترحمی بیان کرد: مجموع این موارد باعث شد تا شاهد کاهش یک‌دهم درصدی تلفات برق در سطح استان سمنان باشیم به نحوی که این تلفات از ۲.۱۷ درصد در سال۹۵ به ۲.۰۷ درصد در سال ۹۶ کاهش یافت.

کد خبر 4304064

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سمنان مصرف برق ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مشهد بارش باران خرم آباد اشتغال یاسوج برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزایش قیمت گوشت در استان را تکذیب کرد و گفت: قیمت گوشت قرمز و سفید گرم و منجمد به نرخ تنظیم بازار در نقاط مختلف استان سمنان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، یادگار احمدی در پی انتشار خبری مبنی بر افزایش قیمت گوشت در استان، ضمن تکذیب این خبر، اظهار کرد: قیمت گوشت قرمز و سفید گرم و منجمد به نرخ تنظیم بازار در نقاط مختلف استان سمنان توزیع می‌شود و هیچ‌گونه افزایش قیمت و کمبود در این خصوص در سطح استان مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: میزان سهمیه گوشت قرمز منجمد گوساله استان با قیمت مصوب تنظیم بازار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۵ تن بوده است که توسط مباشران اصناف و صنف مواد پروتئینی در سطح استان توزیع می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در سطح مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی و عرضه کننده کالاهای اساسی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با شماره تماس ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر 737343

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان استان سمنان
  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • چهار روز بی‌تلفات جاده‌ای در استان سمنان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی توان بخش فوق توزیع پست شهدای نفوت صومعه سرا
  • توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه و رمضانی در گرمسار
  • سیب تنظیم بازار ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد
  • آغاز توزیع میوه عیدانه در استان سمنان
  • آغاز توزیع گوشت منجمد در استان سمنان
  • نوروز ۱۴۰۳ شاهد ترددهای ایمن تری در محورهای فارس خواهیم بود
  • توزیع ۱۰ تن خرما و بیش از ۵۰ تن مرغ در استان سمنان