Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:31:00 GMT

رونمایی از تابلو نقاشی هژار در پیرانشهر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۸۰۹۵

رونمایی از تابلو نقاشی هژار در پیرانشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،سیامند جوانبخت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر با اشاره به اینکه ماموستا هژار شخصیتی برجسته و از مشاهیر ایران است گفت: ترسیم این اثر فاخر توسط فرزانه نخعی جوان و حضور گرم مردم برای رونمایی از این اثر هنری را دلیلی بر اهمیت شخصیت این عالم فرهیخته در بین مردم منطقه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزانه نخعی جوان گفت: ادیب و شاعر بزرگ، ماموستا هژار که در بین مردم کرد از جایگاه ویژه ای برخوردار است، مرا به نقاشی این تابلو ترغیب کرد.

وی افزود: اهل مشهد هستم اما طی چند سال زندگی در بین مردم این منطقه به جایگاه ماموستا هژار در بین مردم پی بردم و سعی کردم از طریق طراحی این تابلو با تکنیک سیاه قلم، پاسخگوی محبت مردم این منطقه باشم.

انتهای پیام/ع

رونمایی از تابلو نقاشی شاعر و نویسنده بزرگ مهابادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی  به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی؛ وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم در این راستا توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • جواد مجابی: کمال‌الملک شاگردان را به کپیه باسمه‌های فرنگی واداشت/حیدریان: دلش چون بید می‌لرزید که مبادا آن برگ پیش از آن‌که در تابلو ترسیم شود بیفتد
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر