Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@12:50:56 GMT

کاهش ۱۰۲ ریالی قیمت یورو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۸۵۴۰

کاهش ۱۰۲ ریالی قیمت یورو

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۴ ارز از جمله دلار نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ ۱۳ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت؛ همچنین نرخ ۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبِنا، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه دوم خردادماه) با ۲۰ ریال افزایش نسبت به روز سه شنبه ۴۲ هزار و ۸۰ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۳۱ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۶ هزار و ۴۲۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۰۲ ریال اُفت در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۴۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۸۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۳۴ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۰۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۴۱ ریال، روپیه هند ۶۱۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۵۸ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۴۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۴۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۳۴ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۳۳۴ ریال، لیر ترکیه ۸هزار و ۸۳۵ ریال، روبل روسیه ۶۸۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۶۰ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۱ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۷۳۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۲۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۹۱۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۷۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۶۵ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۳۳۶ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۸۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۰۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱هزار و ۲۳۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۸۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۹۹۱ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۸۷۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۸۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۱۹۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۸۵ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۱۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی نرخ ارز قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 828 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 41 میلیون و300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 44 میلیون و 700 هزار تومان است.

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 26 میلیون و 100 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 16 میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 16 میلیون و 600 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2380 دلار است.

رشد جزئی یورو مبادله‌ای/دلار ثابت ماند

 

 در معاملات امروز (پنج‌شنبه 30 فروردین 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 648 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 369 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 262 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.

بروز رسانی: پنج‌‌شنبه 30  فروردین 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 567  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 648

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 369

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 262

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 863

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 68

بروز رسانی: پنج‌‌شنبه 30  فروردین 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  41  میلیون و 300 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

44  میلیون و 700 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

26  میلیون و 100 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

16  میلیون و 100 هزار

قیمت سکه گرمی

7 میلیون و 300 هزار

بروز رسانی: پنج‌‌شنبه 30  فروردین 12:40

نوع

قیمت لحبظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

3 میلیون و 828 هزار

مثقال طلا

16 میلیون و 600 هزار

انس طلا(دلار)

2380

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | کاهش جزئی دلار
  • کاهش جزئی دلار مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
  • نرخ ارز امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ +جزئیات
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات