Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری گفت: کتاب تفسیری «نسیم حمد» توانسته است همه روایات و نکات معرفتی پیرامون سوره حمد از منظر تفاسیر مختلف را یکجا جمع آوری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ کتاب تفسیری «نسیم حمد» تالیف امیر حسین بانکی پور شامگاه گذشته در حسینیه غدیریه اصفهان با حضور دوستداران قرآن و مسئولان دارالقرآن به دست آیت الله سید ابوالحسن مهدوی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی پیش از رونمایی از این کتاب اظهار کرد: اگر کسی بخواهد از گذشته تا به امروز نظرات محققان را بداند که چه بوده، می تواند به کتاب «نسیم حمد» مراجعه کند.

وی تاکید کرد: پژوهشگران قرانی با مطالعه این کتاب می توانند متوجه شوند که خلاهای معرفتی در زمینه تفسیر سوره حمد کجا هست و می توانند از این کتاب بهره ببرند.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: همه تفاسیر و روایات پیرامون سوره حمد را می توان در این کتاب به صورت یکجا شاهد باشیم، کتاب «نسیم حمد» برای محققان و پژوهشگران بسیار مفید است چرا که می تواند به عنوان پایه و مبنا برای تحقیقات بعدی قرار گیرد.

گفتنی است کتاب «نسیم حمد» به قلم دکتر امیر حسین بانکی پورفرد توسط انتشارات حدیث راه عشق به چاپ رسیده است؛ دکتر بانکی، که بیشتر در حوزه جوانان، ازدواج و خانواده شناخته شده و پر تیراژترین کتب را در این زمینه ها در کشور دارد، این بار با همان لحن سلیس، روان و دلنشین شروع به قلم زدن مجموعه تفسیری قرآن به نام نسیم قرآن کرده است که کتاب نسیم حمد اولین کتاب او از این مجموعه می باشد.

کتاب «نسیم حمد» در 208 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و در قطع رقعی و با قیمت پشت جلد 14000 تومان روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب