Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@07:47:29 GMT

«من نوکر بابا نیستم» به دست کودکان ترکیه رسید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۸۸۳۶

«من نوکر بابا نیستم» به دست کودکان ترکیه رسید

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، به تازگی نشر افق رمان، رمان «من نوکر بابا نیستم» نوشته احمد اکبرپور را به زبان ترکی استانبولی در ترکیه منتشر کرد.

ماجرای این رمان که برای گروه سنی نوجوان منتشر شده در روستا می‌گذرد. در این رمان، خواننده همراه با تعلیق‌های داستانی، با روایتی مانند پولی که از جیب پدری خسیس و سخت‌گیر توی چاه مستراح می‌افتد همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اتفاق هیچکس حاضر نیست توی چاه برود و پدر تصمیم می‌گیرد یکی از بچه‌هایش را با زور توی چاه بفرستد، بچه مقاومت می‌کند و کشمکش بالا می‌گیرد...

درقسمتی از رمان آمده است:«لااله‌الاالله، اگر آدم چهار تا بد و بیراه نگوید و سر چند تا بچه یا پیرزنی داد نکشد که دق‌مرگ می‌شود! مرتیکه بی‌حیا، مفت و مجانی نان و نمک دولت را می‌خورد، اما عوض این‌که دنبال دزد و یاغی باشد، دست تو جیب‌هایش می‌کند و گوشش به دهان زن‌ها و چند تا آدم فضول است که امروز فلانی می‌خواهد بچه‌اش را ادب کند. آن‌وقت سوار اتولش می‌شود و مثل برق حاضر می‌شود که بعله نبینم بچه‌های‌تان را اذیت کنید! یا میان زن‌ها و مردها قدم می‌زند. فیس و افاده می‌فروشد و همین‌طور که کلاهش را جا به جا می‌کند، می‌گوید: «همه ما در مقابل قانون فلانیم و بهمانیم...»

502

من نوکر بابا نیستم کودکان ترکیه نشرافق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کودکان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از CNN، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه، پس از پایان سفر خود به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهنمان، بسیار خرسند شدم».

اردوغان در ادامه پیام خود به جزئیات مذاکراتش با مقامات عراق و توافقات و تفاهم‌نامه‌های امضاشده میان دو کشور پرداخت.

کد خبر 846944 برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان عراق

دیگر خبرها

  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟