Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه عدم حضور مدیران در جلسات مهم استان نشان از بی‌توجهی آنان به حقوق مردم است، گفت: مدیران کم‌کار به رسانه‌ها و مردم معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان بیرجند، سید مجتبی علوی‌مقدم صبح امروز (2 خرداد) در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با انتقاد از عدم حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل شرکت مخابرات استان در جلسه، اظهار کرد: مدیرانی که در جلسات بااهمیت شرکت نمی کنند به عنوان مدیر کم‌کار به رسانه‌ها و مردم معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هنوز در بعضی از روستاهای استان تلفن نصب نشده، افزود: مردم استان گناه که نکردند که این مدیران کم کار هستند!

 

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه عدم حضور مدیران در جلسات مهم استان نشان از بی‌توجهی آنان به حقوق مردم است، گفت: مدیران باید شخصاً در این جلسات حضور یابند و یا از قبل دلیل عدم حضور خود را اطلاع دهند.

 

علوی مقدم با اشاره به اینکه باید ظرف 15 روز آینده کمیته ای برای تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای ایمن‌سازی کوتاه مدت محورهای مواصلاتی و نقاط پرحادثه استان تشکیل شود، ادامه داد: مشکلات اعتباری دستگاه‌های اجرایی را رنج می‌دهد اما در بسیاری از موضوعات با یک تدبیر کم هزینه می‌توان جلوی تلفات تصادفات را گرفت.

 

وی با بیان اینکه باید برای نقاط حادثه‌خیز استان در کوتاه‌مدت راه‌حل‌های اندیشیده شود، عنوان کرد: دوماه برای رفع نواقص و ایمن‌سازی این نقاط فرصت داده می‌شود.

 

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: تا پایان خردادماه آسفالت 2 کیلومتر از محور بیرجند – اسدیه تکمیل شود.

 

علوی‌مقدم با ابراز ناراحتی از اینکه در جلسات تصمیماتی گرفته می‌شود اما بعضی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال مدرک‌سازی هستند و راه خود را می‌روند، گفت: فرار از مسئولیت اصلاً اخلاقی و به لحاظ عرفی درست نیست و این کار برای مدیریت استان نیز پذیرفتنی نیست لذا برخود لازم با این مدیران انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید با نظارت پلیس حداقل‌های برای کاهش تصادفات استان فراهم شود، افزود: ما به دنبال این هستیم که خدمت سریعتر در اختیار مردم قرار گیرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید ساماندهی تفرجگاه‌های بند دره و بندامیرشاه در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت ماه مبارک رمضان حسن روحانی مجلس خبرگزاری شبستان مسجد نمایشگاه بین المللی قرآن نمایشگاه قرآن کمیته ایمن سازی مدیران کم کار اصلاح نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
محمد غیوری‌خواه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت، به ویژه در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.
وی افزود: همچنین طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز، وزش باد گاهی شدید و با احتمال بروز خسارت، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم