Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی را درباره یک خبر اعلام کرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه گفت‌وگویی با حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این خبرگزاری با عنوان "شکایت دولت از برخی فرهنگیان" منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش جوابیه‌ای نسبت به این خبر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

شکایت دولت از برخی فرهنگیان

"وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی علت پرداخت نشدن‌ حقوق فرهنگیان باشد"

طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها متن این جوابیه به شرح زیر منتشر می‌شود:

مدیرعامل محترم خبرگزاری تسنیم

با سلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن خبرگزاری به تاریخ 97/2/27 با عنوان شکایت دولت از برخی از فرهنگیان پاسخ مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند.

وزارت آموزش و پرورش نفس وجود تشکل‌های صنفی فرهنگیان در اجرای مطلوب برنامه‌های این وزارتخانه بسیار مطلوب و مناسب است. در خصوص تجمع برخی فرهنگیان در تاریخ 20 اسفندماه به اطلاع می‌رساند این وزارتخانه نه تنها از هیچ یک از همکاران فرهنگی شکایت ننموده، بلکه همواره از تمامی ابزارهای قانونی برای حل مشکلات فرهنگیان به‌ویژه آنهایی که به دلایلی بازداشت شدند استفاده کرده است.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در همان صفحه و باهمان قلم اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مجلس دهم وزارت آموزش و پرورش مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟