Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@21:13:29 GMT

خط خورده‌های بزرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۹۹۴۵

به گزارش اکوفارس به نقل از فرانس فوتبال، فهرست نهایی تیم ها برای حضور در جام جهانی روسیه تقریبا مشخص شده است و تاکنون بیشتر تیم ها بازیکنان نهایی خود را برای حضور در جام جهانی مشخص کرده‌اند. در این بین بازیکنانی هم بودند که به دلایل مختلف از حضور در تیم ملی کشورشان خط خوردند و به این ترتیب تابستان باید از خانه جام جهانی را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دروازه‌بان‌ها:

جو هارت (انگلیس)، نتو (برزیل) و سرخیو آسنخو (اسپانیا)

مدافع ها:

مارکوس آلونسو، هکتور بیرین (اسپانیا)، آلکس ساندرو، داوید لوئیز (برزیل)، شکودران موستافی، بندیکت هوودس (آلمان)، آیمریک لاپورته (فرانسه)، نلسون سمدو (پرتغال)

هافبک ها:

راجا ناینگولان (بلژیک)، لوئیس گوستاوو، فابینیو (برزیل)، آندره گومس (پرتغال)، آدرین رابیوت (فرانسه)، ماریو گوتسه  (آلمان) و جک ویلشر (انگلیس)

مهاجم ها:

آلوارو موراتا (اسپانیا)، آنتونی مارسیال، الکساندر لاکازت، کینگزلی کومان (فرانسه)، مائورو ایکاردی (آرژانتین)، لوئیس نانی (پرتغال)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هنوز قطعی نشده، اما در اسپانیا و فرانسه تقریباً‌ مطمئن هستند که این اتفاق در پایان فصل جاری رخ خواهد داد. رئال پیش از این اعلام کرده به بازیکنانش اجازه شرکت در المپیک پاریس را نخواهد داد و این تصمیم بزرگ، بازخوردی منفی در فرانسه داشت.

طبق ضوابط فیفا، تیم‌های باشگاهی صرفاً برای رویدادهای فوتبال در رده بزرگسالان موظف هستند که بازیکنان ملی‌پوش خود را آزاد بگذارند که در سال 2024، این رویدادها شامل یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا می‌شود. حضور امباپه در تیم ملی فرانسه برای همراهی خروس‌ها در یورو 2024 قطعی است اما فرانسوی‌ها امیدوارند ستاره فعلی پاری‌سن‌ژرمن آنها را در المپیک خانگی نیز همراهی کند که گویا چنین چیزی در سیاست‌های باشگاه رئال مادرید تعریف نشده است.

ویلفرد امباپه، پدر کیلیان، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بالای غیبت پسرش در المپیک به رادیو فرانسه گفت: «نمی‌دانم چه خواهد شد، چون ما در این مورد تصمیم گیرنده اصلی نیستیم. به عقیده من توجهات باید روی خود المپیک باشد که در پاریس برگزار می‌شود نه اینکه کیلیان نیز در آن حاضر خواهد بود یا خیر.»

با این اوصاف به نظر می‌رسد خانواده امباپه نیز تسلیم تصمیم رئال شده‌اند و کیلیان قید المپیک را زده است.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت