Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه تولید کیسه خون شرکت فردآور در منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز با حضور دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی‌اکبر پورفتح‌اله رییس سازمان انتقال خون و محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملت، کارخانه تولید کیسه خون شرکت فردآور، بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه است که با مشارکت شرکت فرانسوی ماکوفارما که از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده کیسه‌های نگهداری فرآورده‌های خونی است، آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این پروژه که با سرمایه‌گذاری و تامین مالی بانک ملت به بهره‌برداری رسیده است، موجبات اشتغال‌زایی برای حدود ۴۰۰ نفر را فراهم و ضمن رفع کامل نیاز داخلی، امکان صادرات و دستیابی به بازار منطقه را نیز میسر می‌کند.

ظرفیت سالیانه تولید این کارخانه دو میلیون کیسه خون برای مصرف داخلی و ۸ میلیون کیسه خون برای تامین بازار منطقه‌ای کشورهایی همچون ترکیه، روسیه، کشورهای عربی و بازارهای اعلام شده از سوی ماکوفارما است.

بانک ملت در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف افزایش توان صادراتی تولیدکنندگان، حمایت از طرح‌های تولیدی به ویژه طرح‌های دارای بازار صادراتی را در اولویت تامین مالی قرار داده است.

پیش از این مدیرعامل بانک ملت نیز در جمع مدیران ارشد این بانک، از عزم جدی بانک ملت در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان خبرداده بود و آن را محور اقدامات این بانک در سال ۹۷ اعلام کرده بود.

همچنین اسکندری معاون مدیرعامل در امور بانکداری شرکتی و تجاری، نصراصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، حسن کمالوند رییس شعبه مستقل مرکزی و مدیرکل انرژی و قاسمی فرید رییس شعبه ظفر در این مراسم بیگدلی مدیرعامل بانک ملت را همراهی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام استان البرز بانک بانک ملت کیسه خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند