Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "آنتونی هاپکینز" بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما و تئاتر جهان که آثار قابل توجهی را در سینمای هالیوود از خود به یادگار گذاشته حال و هوای هالیوود در این روزها را مسموم و غیر قابل تحمل توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "آنتونی هاپکینز" بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما و تئاتر جهان که آثار قابل توجهی را در سینمای هالیوود از خود به یادگار گذاشته حال و هوای هالیوود در این روزها را مسموم و غیر قابل تحمل توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاپکینز در آستانه هشتاد و یک سالگی یکی از بازیگران مطرح هالیوود بوده که در خیابان معروف هالیوود برای خود ستاره دارد و از سوی مردم نیز جایگاه بسیار قابل قبولی دارد. وی که این به زودی بازتولیدی از آثار شکسپیر را در دست تولید دارد هالیوود را با سه کلمه توصیف کرد: موذی، غیذ قابل تحمل و مسموم.

هاپکینز به خبرنگار ایندیپندنت گفت: من هشتاد سال از زندگی خود را در هالیوود بوده ام. این سینما توسط آدمهای موذی احاطه شده است. کسانی که شما هر کاری انجام دهید شما را تایید می کنند. من نمی خواهم و نمی توانم این فضا را تحمل کنم زیرا از نظرم بسیار ریاکارانه است.

آنتونی هاپکینز بازیگر مطرح هالیوود در سال 1992 به خاطر بازی در فیلم سکوت بره ها و نقش هانیبال لکتر اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. وی به تازگی در سریال موفق "جهان غرب" به ایفای نقش پرداخت و امروز جزو پرکارترین های سینمای جهان محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آنتونی هاپکینز سینمای هالیوود اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر

 

 

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران