Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) خبر انتخاب پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ را در وب‌سایت خود منتشر کرد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک کشورمان چند روز قبل ساره جوانمردی را به عنوان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در جاکارتا معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) نیز بازتاب داشت. این سایت با اعلام این خبر در مطلب خود، نوشت که جوانمردی در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان در کره‌جنوبی عملکرد درخشانی از خود ارائه کرد و نقش مهمی در کسب سه طلا و یک نقره کاروان ایران داشت.

سایت (IPC) البته یک اشتباه نیز در مطلب خود داشت و جوانمردی 33 ساله را به عنوان اولین بانوی قهرمان ایرانی در تاریخ پارالمپیک معرفی کرد، این در حالی است که زهرا نعمتی در سال 2012 به مدال طلای پارالمپیک لندن رسیده بود.

کمیته ملی پارالمپیک همچنین با اشاره به پرچمداری سمیرا ارم در مراسم اختتامیه، عنوان کرد که کمیته المپیک ایران برای نخستین بار هم پرچمدار افتتاحیه و هم اختتامیه بازی‌های آسیایی را از بین بانوان انتخاب کرده است.

بازی‌های پاراآسیایی 2018 در روزهای 6 تا 13 اکتبر (14 تا 21 مهر) در جاکارتا برگزار می‌شود و دومین رویداد بزرگ ورزشی در بخش معلولان پس از پارالمپیک است. قرار است در این بازی‌ها بیش از 3 هزار ورزشکار از 43 کشور حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,32,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ اعتراض دانشجویان در آمریکا حالا در دانشگاههای اروپا هم شنیده می‌شود و به خبر اول رسانه‌های دنیا تبدیل شده است.

پس از اعتراضات در دانشگاههای آمریکا به نسل کشی در غزه، دانشجویان دانشگاههای فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرام شبکه تلویزیونی العهد اعلام کرد: در پی برگزاری تجمع‌هایی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه در دانشگا‌ههای آمریکا، این دانشگاهها به پادگان تبدیل و ۹۳ نفر بازداشت شده اند.

تظاهرات دانشجویان در آمریکا علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به دانشگاههای کارولینای شمالی و آریزونا نیز کشیده شد.

دانشجویان حامی آرمان فلسطین در دانشگاه اوهایو، سومین دانشگاه بزرگ ایالات متحده نیز تظاهرات کردند.

پلیس تعدادی از دانشجویان دانشگاه اوهایو را که در اعتراض به تجاوز اسرائیل به نوار غزه شرکت کرده بودند، بازداشت کرد.

همچنین پلیس آمریکا از بازداشت ۳۰ دانشجوی دانشگاه تگزاس خبر داد.

نیرو‌های امنیتی آمریکا دقایقی پس از آغاز تحصن دانشجویان دانشگاه پرینستون در اعتراض به نسل کشی غزه نیز، شماری از آنان را بازداشت کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاههای آمریکا را وحشتناک توصیف کرد و گفت: این تظاهرات باید متوقف شود.

همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاههای آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ رژیم صهیونیستی و حملات مستمر به زنان و کودکان فلسطینی با گسترش به دانشگاههای مختلف این کشور منجر به درگیری با پلیس شده است.

تحصن و تظاهرات دانشجویان در دانشگاههای آمریکا در اعتراض به استمرار حمله رژیم اسرائیل به باریکه غزه و کشتار گسترده غیرنظامیان، زنان و کودکان فلسطینی آغاز شده است.

اعتراضات به دانشگاههای هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی گسترش یافته در این بین دانشگاههای تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان بوده است.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاهها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

در دانشگاه تگزاس در آستین، ده‌ها پلیس محلی و نیرو‌های ایالتی برای جلوگیری از راهپیمایی دانشجویان در محوطه دانشگاه به صف و در نهایت با معترضان درگیر شدند و چندین نفر را بازداشت کردند.

دانشگاه هاروارد در ماساچوست نیز دسترسی به حیاط این دانشگاه را محدود و برپایی چادر را منوط به کسب مجوز اعلام کرد، اما معترضان چادر برپا کردند.

صد‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه هاروارد وارد محوطه اصلی دانشگاه شده و چادر‌هایی را برای تحصن در این محوطه برای همبستگی با مردم غزه همسو با دیگر دانشگاههای آمریکا نصب کردند.

در همین حال حامیان همبستگی با غزه در براون از دانشگاه خواسته اند که ارتباط خود را با همه شرکت‌هایی که نسل‌کشی در غزه و اشغال گسترده‌تر اسرائیل در سرزمین فلسطین را ممکن می‌سازد و از آن سود می‌برد، قطع کند.

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا با پیوستن به جمع معترضان علیه رژیم صهیونیستی با سردادن شعار‌هایی در محوطه دانشگاه، تأکید کردند که پشت غزه را خالی نخواهند کرد.

دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ایالت نیویورک نیز با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در پی بروز درگیری، مدیریت دانشگاه کلمبیا در‌های ورودی را بسته و دانشگاه را تعطیل اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان