Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی صبح چهارشنبه در جمع دانشگاهیان همدان بااشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: استکبار جهانی پس‌ از آنکه متوجه شد برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی راه دیگری ندارد جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد.

وی بابیان اینکه رژیم بعثی قصد داشت استان خوزستان را از کشور جدا و رفته‌رفته بر کشور تسلط پیدا کند، گفت: نیروهای نظامی عراق که در قسمت جنوبی کشور برای حمله به‌کار گرفته شده بودند از توانایی بالایی برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بابیان اینکه خرمشهر ۳ مرتبه قبل از انقلاب و یک‌ مرتبه در دوران دفاع مقدس توسط دشمن اشغال شد و قبل از انقلاب برای بازپس‌گیری آن امتیازاتی داده شد؛ گفت: در زمان تصرف خرمشهر در دوران دفاع مقدس آمادگی مناسب برای دفاع از شهر وجود نداشت اما نیروهای سپاه، ارتش و مردم وارد میدان شدند و مقاومت کردند.

سردار مجیدی در ادامه با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس که خردادماه ۶۳ انجام شد شمار بسیاری از نیروهای استان همدان حضور داشتند؛ گفت: دشمن با اشغال خرمشهر بدترین جنایت‌ها را انجام داد.

سپاه همدان در آزادسازی خرمشهر نقشی اساسی داشت

وی با بیان اینکه در این عملیات تیپ سوم شهید قهرمان از همدان حضور داشت و ۲۹ شهید تقدیم انقلاب کرد، گفت: سپاه همدان در آزادسازی خرمشهر نقشی اساسی داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بابیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر در یک مرحله و با حضور ارتش، سپاه و بسیج انجام شد، گفت: در عملیات بیت‌المقدس عراق ۳۶ هزار نیرو، یک هزار و ۴۳۵ تانک و ۵۳۰ توپخانه در خرمشهر داشت.

وی بااشاره به نقش شهید حسین همدانی در این عملیات افزود: شهید همدانی در عملیات بیت‌المقدس نقش مؤثری داشت و جانشین شهید شهبازی بود.

سردار مجیدی بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس باوجود امکانات کم و مشکلات بسیار، رزمندگان به تکلیف عمل می‌کردند و اعتقاد آنها باعث مقاومت و پیروزی می‌شد، گفت: باید رفتار سیاسی و اجتماعی خود را از دوران دفاع مقدس درس بگیریم و فرهنگ دفاع مقدس بر جامعه حاکم شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بابیان اینکه باید روی پای خود بایستیم، تاکید کرد: توانایی سپاه و ارتش در مسائل موشکی به‌جایی رسیده که بهترین موشک‌ها را برای دفاع از کشور دارد.

مشکلات زیربنایی کشور با تکیه بر تفکر جوانان حل شدنی است

سردار مجیدی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات زیربنایی کشور با تکیه بر تفکر جوانان حل شدنی است، گفت: برجام مشکلات کشور را حل‌ نمی کند زیرا غرب این اجازه را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه در نگاه برخی آمریکا موجب رفع مشکلات کشور است در حالی که چنین نگاهی نوعی خیانت است، گفت: باید سیاست وزارت امور خارجه بر عزت، حکمت و مصلحت استوار شود.

سردار مجیدی با تأکید بر اینکه هر چه عقب‌نشینی کنیم دشمن گستاخ‌تر می‌شود، افزود: باید از فرصت خروج آمریکا از برجام برای توانمندسازی کشور استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به تلاش های انجام شده برای به ثمر رساندن برجام اشاره و عنوان کرد: تجربه برجام نشان داد دولت در برخی موارد از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری عدول کرد.

سردار مجیدی با تاکید براینکه کار خالصانه برای خدا رمز موفقیت و پیروزی جامعه اسلامی در مقابله با دشمن است؛ گفت: در شرایطی که دشمن در حال سنگ‌اندازی علیه کشور است مقام معظم رهبری در فرمایشات خود آینده کشور را روشن قلمداد می‌کنند و خدمات‌رسانی مسئولان به مردم می‌تواند نویدبخش آینده روشن برای کشور باشد.

کد خبر 4304199

منبع: مهر

کلیدواژه: برجام سپاه انصارالحسین همدان سوم خرداد فتح خرمشهر ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند مشهد بارش باران خرم آباد اشتغال برجام یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند