Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:54:09 GMT

غیبت ایرانی‌ها در جمع بهترین بازیکنان آسیا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۰۱۹۷

بسته شدن پرونده لیگ قهرمانان در مرحله گروهی و پلی آف باعث شد تا کارشناسان کنفدراسیون بهترین و ارزشمندترین بازیکنان حاضر را معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دو تیم پرطرفدار پایتخت موفق شدند با عبور از سد تمامی حریفان خود به جمع هشت تیم برتر قاره صعود کنند هیچ کدام از بازیکنان این دو تیم در جمع برترین و ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان از دید کارشناسان afc قرار نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول ارزشمندترین بازیکنانی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ قهرمانان منتشر کرد ملی پوش برزیلی باشگاه شانگهای در صدر بهترین بازیکنان این فصل قرار گرفت. اسکار که با قراردادی هنگفت و نزدیک به 60 میلیون یورو از چلسی راهی باشگاه چینی شد همچون فصل قبل این بار هم با درخشش فوق العاده همه نگاه ها را معطوف به خود کرد.

 


اسکار در جدول منتشر شده با کسب 28 امتیاز به تنهایی در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان قرار گرفت تا بالاتر از ریکاردو گولیت مهاجم برزیلی گوانگ ژو بایستد که نتوانست با این تیم به جمع هشت تیم برتر برسد. جایگاه سوم نیز به ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی باشگاه السد رسید که با رهبری خود زمینه ساز صعود این باشگاه قطری به جمع تیم های برتر آسیا شد. عمر عبدالرحمان از العین و لی جائه سونگ از سوون سامسونگ جایگاه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.


به این ترتیب در جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ قهرمانان تا این مرحله هیچ بازیکنی از تیم های ایرانی حضور ندارند که این می تواند نقطه منفی در کارنامه باشگاه ها و بازیکنان ایرانی باشد.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس

هر سه تیم قهرمان سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در صدر جدول امتیازی در لیگ‌های معتبر قرار گرفته‌اند.

طرفداری | اینتر با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت بیش از 8 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 89 امتیاز از 35 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore هم اینتر صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا رئال مادرید در صورت برتری در بازی بعدی خود می‌تواند این صدرنشینی را از نراتزوری پس بگیرد. نکته جالب در مورد این رده‌بندی حضور سه تیم قهرمان لیگ‌های سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در بین سه تیم برتر این جدول امتیازی است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 87 امتیاز از 34 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 84 امتیاز از 32 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به تیم اینتر و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عکس| ارزشمندترین باشگاه های جهان 2024
  • دیدار قهرمانان فوتسال با رهبر انقلاب (عکس)
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند