Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، امید محدث روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و رای به دکتر روحانی در سال گذشته رای به یک فرد، نبود بلکه رای به جریان اعتدال بود، گفت: نقش جوانان با حضور حداکثری در انتخابات امر مهمی است و امید و حضور جوانان به تغییرات مثبت، سبب ترغیب مردم به حضور در انتخابات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدث با اشاره به بحران های داخلی، منطقه ای و بین المللی در دولت یازدهم و دوازدهم گفت: وجود این حجم بحران برای دولت به نسبت دیگر دولت ها در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه های اقتصادی و بین الملل میراث دار مشکلات زیادی است که از گذشته به آن رسیده بود، افزود: بحران های خارجی فقط مشکل دولت نیست اما برخی با کارشکنی در داخل تلاش می کنند به جامعه ناامیدی را تزریق کنند.

وی مولفه و موضع اصلی جوانان را امیدوار بودن، دانست و ارزیابی کرد: جوانان با داشتن دغدغه و نگرانی های مختلف همچنان امیدوار هستند و دلیل این موضوع افزایش حضور در سازمان های مردم نهاد و حضور در فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی است.

محدث افزود: تا پیش از دولت یازدهم تعداد تشکل های مردم نهاد در حوزه جوانان حدود 100 سمن (سازمان مردم نهاد) بود ولی تعداد این سمن ها در دولت جدید به دو هزار تشکل حوزه جوانان رسید. این تحول نشان از این امر دارد که جوانان با امیدواری علاقه مند به مشارکت اجتماعی در جامعه هستند.

محدث حضور جوانان را محدود به حضور در تشکل های مردم نهاد ندانست و گفت: امروزه شاهد هستیم که جوانان مختلفی در حوزه های مختلف استارت اپ ها، گردشگری و کارآفرینی فعال هستند.

وی با اشاره به گفت و گوهایی که در سفرهایی استانی با جوانان انجام داده است، گفت: در گفت و گو با جوانان شاهد این هستم که آنان همچنان در حین انتقادهایی که به دولت دارند، امیدوار نیز هستند، به واقعیت ها توجه دارند و بارها از زبان جوانان شنیده ام که می گویند اگر مدیریت نبود، شرایط می توانست از وضع موجود بدتر باشد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: تصور کنید دولت مانند دوره قبل دولتی ماجراجو و هیجانی بود، آن موقع وقوع حوادث بسیار بدتر و زیانبار در منطقه دور از ذهن نبود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دولت رسانه مشکلات وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد، گفت: حوزه علمیه می‌تواند پیش‌قدم و مرکز مطالبه‌گری‌ها در جامعه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در جمع مدیر و اساتید حوزه علمیه همدان بر لزوم ارتباط روحانیون با اقشار مختلف مردم تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه ساز و کار مناسبی برای مطالبه‌گری در جامعه مشخص نیست.

وی با بیان اینکه در عرصه مطالبه‌گری حوزه علمیه می‌تواند پیش قدم و مرکز مطالبه‌گری‌ها باشد عنوان کرد: لازم است تا با گفت‌وگو و بررسی شرایط مختلف، سازوکاری مناسب برای مطالبه‌گری پیرو دغدغه‌های مردم طراحی شود.

امام جمعه همدان عنوان کرد: نیازمند گفت‌وگو برای مشخص کردن سازوکاری مناسب در عرصه مطالبه‌گری پیرو دغدغه‌های مردم هستیم که این مطالبه‌گری باید نسبت به همه مشکلات و دغدغه‌های مردم در زمینه‌های مختلف نه یک موضوع خاص باشد.

برای کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شود

مدیر حوزه علمیه استان همدان نیز از لزوم برنامه‌ریزی منسجم حوزه در سال جدید گفت و عنوان کرد: لازم است تا برنامه‌ریزی برای کاهش برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه به صورت جدی انجام گیرد، ضمن اینکه طلاب می‌توانند در عرصه مسائل فرهنگی و به ویژه کاهش آسیب‌هایی که در جامعه با آن روبرو هستیم، وارد میدان شوند و به ارائه طرح بپردازند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، گفت: اساتید نقش به‌سزایی در پیشرفت تحصیلی و شخصیتی طلاب دارند که باید در کنار برگزاری جلسات دروس حوزوی، توجه جدی به مسائل تهذیبی و اخلاقی آنها داشته و از آن غافل نشوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • دلاورمردان سپاه بر سر منافع ملی اهل مماشات نیستند
  • قدردانی جامعه ورزش از وعده صادق علیه اسراییل
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش از غیور مردان نیروهای مسلح
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته