Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره‌شمالی پیشتر از صدور ویزا برای روزنامه‌نگاران کره‌جنوبی خودداری کرده بود و نگرانی‌هایی درباره چشم‌انداز ارتقای روابط دو کره ایجاد شد. این تحولات پس از آن رخ داد که پیونگ‌یانگ تماس عالی رتبه با سئول را در اعتراض به مانور‌های مشترک نظامی آمریکا با کره‌جنوبی لغو کرد.

تعطیلی سایت آزمایش هسته‌ای پونگی-ری کره‌شمالی که تمام شش آزمایش انفجار هسته‌ای در آن انجام شد، احتمالا پنج‌شنبه یا جمعه با توجه به وضعیت آب و هوایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اتحاد سئول گفت، کره‌شمالی صبح امروز لیست هشت روزنامه‌نگار کره‌جنوبی را از طریق کانال ارتباطی بین مرزی پذیرفته است. یک پرواز ویژه دولت کره‌جنوبی اواخر امروز روزنامه‌نگاران مذکور را به کره‌شمالی منتقل می‌کند. سایر خبرنگاران از ایالات متحده آمریکا، انگلیس، چین و روسیه روز سه‌شنبه وارد شدند.

کره‌شمالی اوایل همین ماه با اعلام تعطیلی سایت پونگی‌-ری تاکید کرد که از رسانه‌های خارجی پنج کشور از جمله کره‌جنوبی برای پوشش این تحول دعوت به عمل می‌آورد. اما کره‌شمالی تا صبح امروز پاسخی نداده بود. روزنامه‌نگاران کره‌جنوبی در پکن مانده بودند و نهایتا پس از آنکه کره‌شمالی به آن‌ها ویزا نداد به سئول بازگشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت ایالات متحده چین روسیه پوشش پکن روسیه کره جنوبی کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۸ فروردین ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۸ فروردین ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۸ فروردین ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۲۸ فروردین