Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر داودی‌پور، مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه همه آثار شورای عالی قرآن و مرکز طبع و نشر قرآن را در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن به معرض نمایش گذاشته‌ شده‌اند،‌ افزود: همه آثاری که در روزهای اخیر رونمایی شده‌اند نیز در این غرفه به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این مطلب اظهار کرد: قرآن مصری،‌ مصحف 13 سطری،‌ قرآن به خط استاد احمد نیریزی ختم به آیه، مصحف محشی با ویرایش جدید،‌ قرآن به خط استاد قربانی و قرآن‌های پالتویی و نیم‌جیبی از دیگر آثاری است که در نمایشگاه قرآن به نمایش درآمده است.

داودی‌پور افزود: همچنین کتاب‌های آموزشی شورای عالی قرآن که تولید مرکز طبع و نشر قرآن است نیز در این رویداد معنوی عرضه شده‌اند. بیشترین بهای هدیه قرآن‌های این مرکز در نمایشگاه 30 هزار تومان است. البته قرآن‌های نفیس نیز که برای زوج‌های جوان به تعداد محدود عرضه شده‌اند با بهای هدیه 150 هزار تومان ارائه شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا قرآن فرهنگی ادب مرکز طبع و نشر مصحف قرآن نفیس بهای هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

او گفت: این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع یازدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد. شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد