Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:کارخانه 56 مرسدس جدیدترین و مدرن ترین کارخانه ای است که قصد اختراع خودروهای نوینی را دارد.

پس از مراسم کلنگ زنی تأسیسات جدید در ماه فوریه، مرسدس هم‌اکنون ما را به تور مجازی جایی برده که خانه نسل بعدی S کلاس خواهد بود. این تأسیسات جدید که “کارخانه 56” نام گرفته نه تنها سدان پرچم‌دار این شرکت را خواهد ساخت بلکه دیگر محصولات سطح بالا و لوکس را که شامل مدل‌های الکتریکی خواهد بود مونتاژ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز خوش‌نام ادعا می‌کند کارخانه 56 مدرن‌ترین تأسیسات ساخت خودرو بوده و به کمپانی اجازه می‌دهد تا تولید خودرو را از نو اختراع کند. شایان ذکر است کارل بنز در سال 1885 کارهای خود روی یک خودروی تک سیلندر دو زمانه را که دارای دو صندلی و قدرت 0.75 اسب بخار بوده تمام کرد. کارل بنز در سال 1886 پتنت خودرویی که از پیشرانه بنزینی استفاده می‌کند را ثبت کرد. این خودروی سه چرخ برای اولین بار در روزنامه‌های همان سال معرفی شد.

خب به سال 2018 می‌رسیم، سالی که به کارخانه 56 تعلق دارد. این تأسیسات سومین پروژه بزرگ ساخت‌وساز در آلمان است. مساحت این کارخانه 220 هزار مترمربع بوده و به عبارتی معادل 30 زمین فوتبال است. به لطف سیستم فوتوولتائیک بکار رفته در سقف، جذب دی‌اکسید کربن این کارخانه در مقایسه با تأسیسات تولید نسل فعلی S کلاس در زیندل فینگل 75 درصد بیشتر است.

کارخانه 56 مرسدس به عنوان پنجره‌ای رو به عملیات آینده مرسدس عمل کرده زیرا از شاخصه‌های آن در کارخانه‌های سراسر جهان استفاده خواهد شد. مرسدس بنز در بیش از 30 منطقه به تولید خودرو مشغول بوده و بیش از 2.4 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است.

اطلاعات زیادی از مرسدس S کلاس 2020 نداریم اما می‌دانیم که این سدان جدید پر از تکنولوژی‌های خیال‌انگیز خواهد بود. این برند قبلاً نام S73 را به ثبت تجاری رسانده بنابراین احتمال تولید یک نسخه بسیار داغ از آن در آینده وجود دارد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت روزنامه کارخانه ماه مدرن سراسر جهان لاکچری مرسدس بنز عکس حوادث دختر زن مرد قتل تصاویر جوان تجاوز بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»