Web Analytics Made Easy - Statcounter

یون یونگ چان، سخنگوی ریاست جمهوری کره‌ جنوبی زمانبندی جدیدی را برای مذاکرات بین دو کره اعلام کرده است؛ مذاکراتی که از سوی پیونگ یانگ و به دلیل مانورهای مشترک نظامی بین واشنگتن و سئول متوقف شد. آفتاب‌‌نیوز : دولت سئول می‌گوید پس از اتمام مانورهای نظامی مشترک میان آمریکا و کره‌ جنوبی و پس از 25 مه سال جاری میلادی مذاکرات در سطح عالی‌رتبه میان دو کره از سرگرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه خبری راشاتودی، یون یونگ چان، سخنگوی ریاست جمهوری کره‌ جنوبی زمانبندی جدیدی را برای مذاکرات بین دو کره اعلام کرده است؛ مذاکراتی که از سوی پیونگ یانگ و به دلیل مانورهای مشترک نظامی بین واشنگتن و سئول متوقف شد.
این اظهارنظر از سوی دولت کره‌ جنوبی در حالی مطرح شده است که نشست قریب الوقوعی قرار است میان رهبر کره شمالی و رئیس‌جمهوری آمریکا در 12 ژوئن و در سنگاپور برگزار شود.
مانور نظامی مشترک "مکس تاندر" با حضور بیش از 100 جنگنده از کشورهای آمریکا و کره‌ جنوبی در 11 مه سال جاری آغاز شده و دو هفته به طول می‌انجامد.
در دو هفته گذشته سرنوشت نخستین نشست تاریخی بین رهبران آمریکا و کره شمالی دچار ابهام شده است به طوری که مایک پنس، معاون دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که احتمالا ترامپ از نشست با رهبر کره شمالی صرف نظر می‌کند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۴۹۸۵ تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید

به گزارش همشهری آنلاین، «کیم یو جونگ» معاون اداره مدیریت کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دلیل اینکه تنش‌ها در منطقه مانند یک شمع روشن می‌سوزد، از مانورهای نظامی هفتگی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی که علیه ما انجام می‌شود، کاملا مشخص است. در سال جاری میلادی، آمریکا و متحدانش بیش از ۸۰ رزمایش برگزار کرده‌اند و کره جنوبی نیز بیش از ۶۰ رزمایش انجام داده است.»

به نقل از خبرگزاری تاس، وی افزود: «ما به تقویت و توانمندسازی ظرفیت‌های ارتش برای دفاع از حق حاکمیت و امنیتی خود و همچنین صلح در منطقه ادامه خواهیم داد.»

خواهر کیم جونگ اون خاطرنشان کرد: «اگر آمریکا به قدرت نمایی خود ادامه دهد، علیه ما اقدام کند و امنیت کره شمالی را تهدید کند، امنیت واشنگتن و متحدانش به شدت در خطر می‌افتد.

وی همچنین افزود یکسری رزمایش از سوی آمریکا و متحدانش با هدف انجام سناریوی حمله اتمی علیه کره شمالی انجام شده است. اگر کره جنوبی به خودش جرات دهد تا از تسلیحات علیه کره شمالی استفاده کند، به یکباره شکست می‌خورد.

کد خبر 846828 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور