Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر بروجرد گفت: اعتبار لازم برای اجرای طرح پیاده راه سازی در سه راه جعفری تامین شد و این طرح با 800 میلیون تومان اعتبار انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: اجرای طرح پیاده راه سازی از سه راه جعفری تا میدان جعفری با هدف حفظ هویت تاریخی مطرح شد که با این اقدام بافت تاریخی و بازار تاریخی بیشتر در معرض دید گردشگران قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: مسجد تاریخی امام(ره) و بازار بزرگ سرپوشیده در این مسیر قرار دارد که روزانه افراد زیادی در این مسیر تردد می کنند و با اجرای این طرح جاذبه های تاریخی بیشتر معرفی خواهد شد.

 

روزبهانی اظهار داشت: برای اجرای این طرح 800 میلیون تومان تامین اعتبار شده و این طرح از شورای ترافیک مصوبه گرفته و از یک ماه آینده این طرح اجرا می شود.

 

به گفته وی البته در راستای اجرای این طرح برخی از کبسه موافق اجرای این طرح نبودند و اظهار داشتند که با این اقدام کاسبی کمتر می شود در حالی که اجرای این طرح هیچ مشکلی برای کسبه ایجاد نخواهد کرد.

 

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: پیمانکارانی که تمایل دارند می توانند برای اجرای این طرح آمادگی خود را اعلام کنند و طرح به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند