Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در حالی برای مهم‌ترین بازی فصل (فینال لیگ قهرمانان اروپا) آماده می‌شود که خاطرات خوبی از حضور در بازی نهایی معتبرترین جام باشگاهی اروپا دارد.

 به گزارش سایت نود، برای به یاد آوردن آخرین باخت رئال مادرید در یک فینال باید خیلی به حافظه خودمان فشار بیاوریم چون این تیم هر 7 فینال قبلی اروپایی را به سود خودش خاتمه داده و جالب اینکه آخرین باختش مقابل لیورپول در بازی نهایی فصل 1981-1980 جام باشگاه‌های اروپا شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از آن باخت تا این فتوحات

 گل مدافعی به نام کندی در 10 دقیقه پایانی بازی فینال فصل 1981-1980 جام باشگاه‌های اروپا برتری یک بر صفر لیورپول و سومین قهرمانی این تیم در عرض 5 فصل را رقم زد. رئال پس از فتوحات شش‌گانه در سال‌های ابتدایی برگزاری این رقابت‌ها برای اولین بار از سال 1966 به فینال رسیده بود و می‌خواست هفتمین قهرمانی خودش را جشن بگیرد اما مغلوب قدرت اول آن زمان فوتبال اروپا شد. آن باخت رئال را آتش زد و از خاکسترش، ققنوس شکست‌ناپذیری در فینال‌ها به پرواز درآمد؛ به حدی که این تیم از آن تاریخ 7 فینال (2 فینال در جام یوفا و 5 فینال در لیگ قهرمانان اروپا) را با موفقیت و قهرمانی پشت سر گذاشت. در واقع از آخرین باخت آن‌ها در بازی نهایی 37 سال سپری شده و باید دید سرانجام باز هم لیورپول، سفیدها را می‌برد یا کامیابی سفیدها در فینال‌ها ادامه می‌یابد.  نتایج رئال در 7 فینال اخیر این‌گونه بوده است؛ فصل 1985-1984  با غلبه بر «ویدئوتون»، فصل 1986-1985 با پیروزی بر کلن، فصل 1998-1997 با غلبه بر یوونتوس، فصل 2000-1999 با برتری بر والنسیا، فصل 2002-2001 با غلبه بر بایرلورکوزن، فصول 2014-2013 و 2016-2015 با برتری مقابل اتلتیکومادرید و فصل قبل با برتری بر یوونتوس.

کلوپ، متخصص باخت در فینال 

هر چقدر رئال مادرید در بردن فینال‌ها تخصص دارد به همان اندازه، یورگن کلوپ، سرمربی در باختن در بازی نهایی تخصص دارد؛ به حدی که تا به حال در طول دوران مربیگری خود در 6  مسابقه رسمی در فینال ها تیمش را روانه زمین کرده که تنها و تنها یک بار پیروز شده است. اولین و آخرین برد تیم های کلوپ در مسابقات فینال به سال ۲۰۱۲ بر می گردد که دورتموند موفق شد  5 بر 2 بایرن مونیخ را شکست دهد و به قهرمانی در جام حذفی آلمان برسد.  از مجمموع 5 باخت، 3 شکست در زمان حضور در دورتموند و 2 باخت روی نیمکت لیورپول شکل گرفته است.

 1977

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس

هواداران باشگاه مادریدی استقبال بی‌نظیری از جدال با بایرن مونیخ کرده‌اند.

طرفداری | خیابان‌های منتهی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لبریز از هواداران رئال مادرید است.

تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم در آلیانتس آرنا برنده نداشت تا سرنوشت دومین تیم صعود کننده به فینال ومبلی در مادرید تعیین شود.

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی

در آستانه آغاز تقابل حساس دو تیم، هواداران رئال مادرید استقبال بی‌نظیری از این مسابقه سرنوشت‌ساز کرده‌اند و امیدوار به شکست بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند. تصاویری هوایی از اطراف استادیوم سانتیاگو برنابئو منتشر شده که نشان‌دهنده جو وحشتناک مادریدی‌ها در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه محل برگزاری بازی است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ۱۰ بازی بدون باخت؛ کارلو آنچلوتی، کابوس بایرن مونیخ
  • خوسلو: این بازی از رویاهایم هم زیباتر بود
  • هفتمین فینال؛ تونی کروس پادشاه لیگ قهرمانان اروپا
  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و تعویض‌های معجزه‌آسا
  • جنون سانتیاگو برنابئو؛ جو وحشتناک هواداران رئال مادرید در آستانه نبرد با بایرن مونیخ / عکس
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم