Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-پس از پنج ماه تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با صدور دستورات ویژه قضایی همراه بود، عامل جنایت هولناک در خانه مجردی، به چنگ قانون افتاد و بدین ترتیب راز قتل در خانه ای با چراغ روشن فاش شد.

نیمه دوم آذر سال گذشته زن میان سالی برای سرکشی از پسرش که مجردی در منطقه گلشهر مشهد زندگی می کرد، عازم محل سکونت وی شد اما در حالی که چراغ های منزل پسرش روشن بود، هیچ کس در خانه مجردی او دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر نگران در همان نیمه شب با ماموران آتش نشانی تماس گرفت و موضوع را به آن ها اطلاع داد اما جست و جو در منزل مجردی، بی فایده بود و ماموران امدادگر آتش نشانی، محل را پس از ارائه گزارش به نیروهای انتظامی ترک کردند.

چند روز بعد از این ماجرا، زن میان سال دوباره به منزل پسرش بازگشت تا اطلاعی از او به دست آورد. این بار مادر «حامد» (جوان گمشده) به سراغ کلیدساز محله رفت و از او خواست در ساختمان را برایش باز کند.

با رفتن کلیدساز از آن مکان، زن به داخل خانه ای رفت که ارثیه شوهر سابقش برای «حامد» بود. او در حالی که لوازم منزل را مرتب می کرد به اتاقک کوچک ساختمان رسید که به هم ریخته بود. وقتی لباس های ریخته شده را جابه جا می کرد ناگهان پایش به شیئی برخورد کرد. زن میان سال وقتی نگاهش را به پایین پتو دوخت متوجه پاهای فرزندش شد و پتو را از روی او کشید، ولی ناگهان صحنه دلخراشی مقابلش قرار گرفت. پسر 31 ساله او که مجردی در این منزل زندگی می کرد جان خود را درحالی از دست داده بود که آثار خون نیز در زیر پتو وجود داشت.

لحظاتی بعد، بی سیم های پلیس Police به صدا درآمد و ماموران کلانتری گلشهر برای بررسی موضوع عازم محل کشف جسد شدند. آن ها با تایید درستی خبر، مراتب را به بازپرس ویژه قتل Murder عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور بازپرس «کاظم میرزایی» در محل وقوع حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد.

زن میان سال به قاضی Judge «میرزایی» گفت: حدود 22 سال قبل از پدر «حامد» طلاق گرفتم و با مرد دیگری ازدواج کردم اما بنا به دلایل خانوادگی ارتباط زیادی با فرزندان همسر سابقم نداشتم. تا این که بعد از مرگ همسر سابقم، این منزل مسکونی به «حامد» ارث رسید و او با انجام برخی تعمیرات ساختمانی ، در همین مکان به طور مجردی زندگی می کرد و من گاهی از او خبری می گرفتم تا این که چند روز قبل یکی از همسایگان با من تماس گرفت و گفت: لامپ منزل پسرم روشن است اما او را ندیده اند. من هم به موضوع مشکوک شدم و به محل آمدم ولی مدتی بعد از آن که ماموران آتش نشانی چیز مشکوکی در خانه او ندیدند با خودم گفتم حتی اگر او را کشته باشند، مرا که نمی کشند. باید به داخل خانه بروم چرا که خیلی به وضعیت موجود مشکوک بودم!
بررسی های میدانی مقام قضایی که تا نیمه های شب به طول انجامید نشان می داد که پسر 31 ساله با وارد آمدن چند ضربه با شیء نوک تیز و برنده مانند چاقو به قتل رسیده است! بنابراین جسد وی درحالی با دستور بازپرس شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به پزشکی قانونی انتقال یافت که تحقیقات گسترده ای برای کشف راز این جنایت Crime هولناک آغاز شده بود.
ادامه بررسی های شبانه روزی کارآگاهان با تشکیل گروه ویژه ای از کارآگاهان زبده اداره جنایی با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در حالی به نقاط دیگر مشهد گسترش یافت که قاضی کاظم میرزایی با راهنمایی و صدور دستورات ویژه در کنار پلیس قرار گرفته بود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سرنخ هایی از مرد بساطی رسیدند که از حدود سه ماه قبل به منزل مقتول رفت و آمد داشت. این سرنخ موجب شد تا قاضی «میرزایی» دستور شناسایی و دستگیری این فرد را صادر کند. کارآگاهان نیز با بسیج امکانات و بهره گیری از راهنمایی های قضایی، موفق شدند پس از گذشت حدود پنج ماه از ماجرای قتل، متهم فراری را عصر روز گذشته مقابل آرامگاه خواجه ربیع شناسایی و دستگیر کنند.

این متهم که به پلیس آگاهی هدایت شده بود در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشود و به قتل جوان 31 ساله اعتراف کرد. او گفت: من در خانه مجردی او کار می کردم حتی ظروف و لباس هایش را می شستم اما روز حادثه Incident او با مشتری که برای اجاره زیرزمین منزلش آمده بود، درگیری لفظی پیدا کرد و بسیار عصبانی شد، در همین هنگام لگدی هم به من زد. من که از این کار او بسیار دلخور شده بودم چاقو را برداشتم و چند ضربه به قفسه سینه اش زدم. سپس پیکر خون آلود او را به اتاق کشاندم و با ریختن لحاف و تشک و لباس ها روی پیکر نیمه جانش از محل گریختم. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

وکیل ملت

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴

در سال 2024، می خواهید دستی به سر و روی خانه خود بکشید؟ آیا قصد دارید وسایل جدیدی بخرید و به ترندهای دکوراسیون سال 2024 علاقه مندی؟ به روز بودن با ترندهای دکوراسیون داخلی، باعث داشتن یک خانه زیبا و شیک‌تر می‌شود.

در این مطلب ما نظر چند طراح داخلی و معمار حرفه‌ای را جمع آوری کرده‌ایم که بیان می‌کنند تازه‌ترین ترندهای دکوراسیون داخلی برای سال 2024 چه خصوصیاتی دارند.

شرکت مهندسی خانه طلایی بعنوان یکی از شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران، جدیدترین ترندهای سال در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، دکوراسیون اداری...، به همراه مشاوره رایگان ارائه می دهد.

ترند دکوراسیون 2024: اشکال منحنی

یکی از این ترندها شامل استفاده از خطوط منحنی در طراحی مبلمان و میزها است. در حالی که در گذشته بیشتر از مبل‌ها و میزها با شکل‌های مربعی و مستطیلی طراحی می‌شدند، در سال 2024 این ترند تغییر کرده و طراحان به صورت گسترده‌تر از خطوط منحنی استفاده می‌کنند.

طراحان داخلی معتقد هستند، که خطوط منحنی بیشتر بیوفیلیک و بیومورفیک می باشند و به ما احساس نزدیکی به طبیعت را القا می‌کنند. آنان اعتقاد دارند که این تغییرات طراحی به فضا آرامش بیشتری می‌بخشد و انرژی و لطافت خاصی به آن می دهد. از این رو، استفاده از خطوط منحنی در مبلمان و میزها از جمله ترندهای مهم دکوراسیون داخلی برای سال 2024 خواهد بود.

ترکیب فلزات در دکوراسیون داخلی 2024

یکی از ترندهای دکوراسیون داخلی برای سال 2024 استفاده از فلزات در ترکیب وسایل داخلی منزل است. امسال به نظر می‌رسد بیشتر چراغ‌های فلزی با جنس‌های برنج و رنگ‌های سیاه، برنج و نیکل در دکوراسیون‌ها مشاهده خواهند شد.

 این فلزات با پوشش پودری، در تمام رنگ‌های مختلف در بازار موجود خواهند بود. اما بهتر است در استفاده از این ترند، از زیاده روی پرهیز کرد و با دقت و اندازه‌گیری مناسب آن‌ها را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.

ترند دکوراسیون داخلی 2024 : طرح شلوغ

برعکس مدل مینیمالیست یا ساده که توسط بسیاری محبوب است، سال 2024 به نظر می‌رسد که سالی از دکوراسیون شلوغ خواهد بود.

استفاده از سبک دکوراسیون شلوغ در منزل باعث می‌شود، که شما را وادار به فکرکردن کند، که طراحی داخلی منزل خود را از سادگی قبلی آن خارج کنید و به فکر خریدن وسایل بیشتری بیفتید.

ترند دکوراسیون داخلی 2024: استفاده از رنگ بنفش تیره

استفاده از رنگ بنفش تیره مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته و این محبوبیت منجر به انتخاب آن به عنوان یکی از رنگ‌های معمول در دکوراسیون سال 2024 شده است. بهتر است برخی از دیوارهای داخلی خانه را با رنگ بنفش یا ارغوانی تزئین کنید.

 همچنین، استفاده از رنگ‌های گیلاسی تیره و سرخابی نیز می‌تواند جذابیت و شکوه بیشتری به طرح دکوراسیون داخلی شما اضافه کند. این تغییرات باعث زیبایی و تازگی در فضای خانه شما خواهد شد.

دکوراسیون طبیعی، ترند دکوراسیون 2024

دکوراسیون طبیعی، یکی از ترندهای دکوراسیون برای سال 2024 است که علاوه بر استفاده از خطوط منحنی برای ایجاد ارتباط با طبیعت، از طرح‌های طبیعی، گل و گیاه در دکوراسیون استفاده می‌شود.

 طرفداران مد و استایل اکنون علاقه‌مند به استفاده از محصولات و لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک هستند. همچنین، استفاده از عناصر طبیعی مانند میز و صندلی‌های چوبی نیز جزء ترندهای رایج این روزها محسوب می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌شود که برای میز ناهارخوری، انتخابی چوبی را در نظر بگیرید.

پالت رنگ‌های دکوراسیون خاکی و کرم

طبیعت با رنگ‌های زیبا و متنوعی که دارد، همیشه همه را شگفت‌زده می‌کند. رنگ‌های خاکی و کرم به خصوص بیشتر از همه جذابیت خاصی دارند و در دکوراسیون سال 2024 بسیار مورد توجه خواهند بود.

 پیشنهاد می‌شود که در بازسازی اداری و منزل بیش از پیش به استفاده از رنگ‌های آرام و زمینه‌ای مانند کرم و سبز ملایم توجه کنید، زیرا این رنگ‌ها احساس آرامش و دلپذیری را برای شما و سایر افراد منزل به ارمغان می‌آورند.

حمام‌های مجهز به سونا و دوش بخار

بنا به گفته چندین معمار و طراح داخلی، ساخت حمام‌های مجهز امروزه به یکی از اولویت‌های ساخت و بازسازی خانه‌ها تبدیل شده است. حمام‌های مجهز و پیشرفته از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردارند.

بسیاری از افراد اکنون تمایل دارند، حمام خود را با سه امکان سونای گرم، سونای سرد و دوش بخار مجهز کنند، زیرا این امکانات نه تنها هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر دارند، بلکه راحتی بیشتری نیز فراهم می‌کنند.

 همچنین از نورپردازی ملایم، آینه‌های دارای نور پس‌زمینه و نورپردازی سقف مشابه آنچه در سوناها و استخرها استفاده می‌شود، استفاده می‌کنند.

طراحی باز، ترند دکوراسیون 2024

یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون 2024، طراحی فضای باز است. شما نیازی به تغییرات بزرگی در دیوارها یا پنجره ها ندارید، بلکه می‌توانید با جابجایی کمی از وسایل، احساس فضای بزرگتری را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، از پرده های جمع شو، چیدمان منطقی تر و تغییر مکان کتابخانه خود استفاده کنید. سعی کنید مبلمان یا میز تلویزیون را جابجا کرده و پنجره های جلویی را خالی بگذارید. با این کار، خانه شما به نظر بزرگتر و دلپذیر تر خواهد نمود. همچنین برای ایجاد چنین فضایی از رنگ های آرام و متنوعی مانند سبز و سفید استفاده کنید.

دکوراسیون جسورانه

دنیای طراحی داخلی در سال 2024 بسیار جریان‌زا و پرجنب و جوش است، جایی که قطعات مبلمان دیگر فقط پس‌زمینه نیستند، بلکه به شکلی هنری و تجریدی در فضا ظاهر می‌شوند. هر چیز از یک میز کناری منحصر به فرد تا یک صندلی پرجنب و جوش یا یک لامپ چشم‌نواز، با طراحی جدید و انتخاب رنگ‌های جسورانه، توجه را به خود جلب می‌کنند.

به عنوان مثال، یک صندلی نئون که در یک محیط آرام تضاد ایجاد می‌کند، یا یک میز قهوه که به تنهایی یک اثر هنری جذاب است. این زندگی مدرن که بازشناخته شده، بخشی از بازی و جسورانه و کاملا بیان‌دهنده است. این عناصر بیشتر از مبلمان عادی عناصر دکوراسیون هستند. آن‌ها نمایانگر استعداد و خلاقیت طراحان هستند.

استفاده از وسایل قدیمی و عتیقه

این مطلب فقط درباره دکوراسیون نیست، بلکه درباره ایجاد یک خانه با روح و داستان است. قطعات قدیمی و اثرات عتیقه جذابیت منحصر به فرد و تماسی با گذشته را ارائه می‌دهند که مبلمان مدرن اغلب نمی‌توانند با آن رقابت کنند.

با توجه به پلتفرم‌های دیجیتال، دسترسی به این تاریخچه‌های بی‌پایان از همیشه آسان‌تر است. این رویکرد به همان اندازه جذابیت دارد که ترکیبی از فضاهای قدیمی و نو به منظور ایجاد فضاهای شخصی و از طبیعت عمیق است.

کلام آخر:

در این مقاله، ترندهای طراحی دکوراسیون برای سال 2024 را بررسی کردیم، که می‌تواند به شما کمک کند تا خانه‌ای مدرن و جذاب ایجاد کنید.

شرکت مهندسی خانه طلایی در وب‌سایت خود درباره انواع سبک‌های دکوراسیون و اصول چیدمان لوازم دکوری خانه مطالب متنوعی ارائه کرده است. اگر به این زمینه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ما مراجعه کرده و مطالب متنوع صنعت دکوراسیون را مطالعه نمایید.

09123622471

09123622765

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • ببینید | لحظه وحشتناک پرواز سقف یک خانه در آسمان در منطقه وزیرکوپرو
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید