Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سی و ششمین سالگرد فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سال 97 با شعار " ما توانستیم" را با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، در رده های سپاه و بسیج استان گرامی می داریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سوم خرداد، یادآور رشادت های رزمندگان و ایثارگرانی است که با نثار خون‌های پاک خود، نهال آزادی را در خرمشهر نشاندند و درس فداکاری و مقاومت به نسل های آینده دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره 300 رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس و 80شهید آزادسازی خرمشهر قهرمان، افزود: هفته مقاومت و پیروزی فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از جانفشانی های شهیدان و جانبازان و یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس در کربلای جنوب ایران است.

وی گفت: به همین مناسبت تعداد کل برنامه ها 565برنامه در 57عنوان کلی در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تا یاد و خاطره سالهای ایثار و حماسه را گرامی بداریم.

این مقام ارشد نظامی استان افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از دوشنبه 31 اردیبهشت شروع شده و تا شنبه پنجم خردادماه ادامه خواهد داشت.

سردار اکبری ادامه داد: تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی، توجه به اهداف و نتایج حاصل از این پیروزی بزرگ و دست یافتن به خواسته های عزت مدارانه در حفظ استقلال و کیان ایران اسلامی، توجه به نقش ولایت و رهبری در پیروزی حماسه سوم خرداد و پرداختن به حضور مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها در مقابله با دشمن، از محور های اصلی برنامه های این هفته است.

این مقام مسئول گفت: همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی با حضور مسئولان ارشد استان و رزمندگان در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نواحی سپاه شهرستانها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، محافل شعر مقاومت و خاطره، ویزیت رایگان بیماران از سوی تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان، از برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در استان است.

وی افزود: برگزاری یادواره های پایگاهی و آبروی محله ، افتتاح پروژه های عمرانی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، مراسم ادعیه و نشست های روشنگری از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی به شمار می رود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سوم خرداد فتح خرمشهر هفته مقاومت و پیروزی فرمانده سپاه قمربنی هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس