Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@02:45:40 GMT

نمایشگاه ملی قرآن و عترت در مشهد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۱۲۳۴

نمایشگاه ملی قرآن و عترت در مشهد گشایش یافت

سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت شامگاه سه شنبه در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش قدس آنلاین  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در فضای ۴۵۰۰ متر مربع با حدود ۴۰۰ غرفه نمایشگاهی دایر شده است.

سیدسعید سرابی بیان کرد: در این رویداد ۲۴ بخش نمایشگاهی و ۸۰ ویژه برنامه اجرا می شود و ۶ تشکل برجسته قرآنی در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : کتابت قرآن کریم نیز توسط ۲۰ استاد چیره دست خوشنویسی در این نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد و در حاشیه این نمایشگاه در فضای باز عرصه میدان شهدا با مشارکت شهرداری مشهد برنامه های متنوع فرهنگی قرآنی اجرا می شود.

سرابی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه سوم خردادماه با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد در ۱۵ شهرستان استان نیز نمایشگاه قرآن برپا می شود که ۱۷ سازمان و نهاد عمومی استان در برگزاری این نمایشگاه ها مشارکت دارند.

سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد از امشب اول تا دهم خردادماه در عرصه میدان شهدای مشهد پذیرای عموم است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشور‌های چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

احمد قافی افزود: آخرین دستاورد‌های صنعت نساجی و پوشاک در زمینه‌های ماشین آلات و قطعات نساجی، پارچه‌های مبلی و پرده ای، پوشاک و مواد اولیه به مدت چهار روز در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد به نمایش گذاشته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت نساجی و پوشاک تا ۱۴ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی