Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:44:24 GMT

تورهای ویژه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۱۲۸۲

تورهای ویژه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

قدس آنلاین:به همت اداره ارتباطات مردمی معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تورهای زیارتی و حرم گردی ویژه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

همزمان با ماه مبارک رمضان تورهای ویژه اداره ارتباط مردمی با حضور گروه‌های خاص و نخبه در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.همچنین تورهای حرم گردی حرم مطهر رضوی که در طی سال با حضور گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، امسال برای نخستین بار در ایام ماه مبارک رمضان آغتز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تورها خانواده شهدا، پزشکان مطرح، پرستاران اعصاب و روان و... در گروه‌های 20 نفره در روزهای ماه مبارک رمضان به حرم رضوی مشرف می‌شوند.
بازدید از موزه‌ها و دیگر بخش های حرم مطهر رضوی و شرکت در یکی از جلسات افکارسنجی به همراه زیارت از جمله برنامه‌های این تورهاست.
روزه داران شرکت کننده در این طرح همه روزه از ساعت 17 در حرم مطهر رضوی گرد هم می آیند و پس از گردشی مختصر و زیارت بارگاه منور رضوی از خوان پر برکت حضرت رضا علیه‌السلام نیز متنعم می‌شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر امام رضا ع ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم