Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ سید محمد هاشمی فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان در فضای سایبری، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی اظهارات شاکیه مشخص شد، فردی با ارسال پیام‌هایی مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه‌های مجازی، نیت‌های پلید در سر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی سبزوار گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات فنی در فضای سایبری متوجه شدند، اخاذ اینترنتی از شماره مجازی (متعلق به کشور کانادا) استفاده کرده و هیچگونه ردی از خود به جا نگذاشته که در ادامه رسیدگی، آی پی اخاذ اینترنتی شناسایی و متهم دستگیر شد.

سرهنگ هاشمی افزود: متهم با مشاهده ادله موجود اعتراف کرد که با پسر این زن دوست بوده و با دسترسی به تصاویر خصوصی شاکیه و طرح نقشه مزبور قصد اخاذی داشته است.   انتهای پیام// ج.ر   نقشه اخاذی از زن جوان با تهدید به انتشار عکس های خصوصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دهلران در یک اقدام اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری عامل خرید و فروش اشیا عتیقه شدند.

وی افزود: متهم با یک دستگاه سواری پژو پارس در محور مواصلاتی دهلران در حال انتقال اشیا عتیقه بود، اما با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری سربازان گمنام امام زمان خودروی وی توقیف و به پلیس انتظامی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: از خودروی متهم، هفت قطعه اشیای عتیقه شامل دستبند، ظروف مسی، بشقاب و جام فلزی کشف شد.

سردار سلمانی ادامه داد: کارشناسان میراث فرهنگی، قدمت اشیا مکشوفه را مربوط به هزاره نخست قبل از میلاد برآورد کردند.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 751501

دیگر خبرها

  • جنجال ادامه‌دار فروش آنلاین دارو
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت