Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@09:28:22 GMT

اعلام زمان برگزاری مجمع بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۱۶۷۹

به گزارش ایلنا؛ زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بانک گردشگری که با نماد «وگردش» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، شرکت بانک گردشگری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام خود را روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه ۹۷ برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، تمام سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک گردشگری ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۰ خرداد ماه ۹۷  به نشانی تهران، میدان شیخ بهایی، ابتدای خیابان سئول، بین خیابان خدامی و ماهتاب، پلاک ۴۵، طبقه اول مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است؛ انتخاب اعضای هیئت‌مدیره دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک گردشگری اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک گردشگری که با نماد «وگردش» در بازار دوم فرابورس در وضعیت «ممنوع - متوقف» قرار دارد و بعد از برگزاری مجمع بازگشایی آن انجام می شود.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۲.۳۴) مرتبه و «EPS»  آن نیز منفی (۳۶۶) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

 پنج سهامدار عمده بانک گردشگری، شامل «سرمایه گذاری میراث فرهنگی وگردشگری ایران با ۶.۳۱۰ درصد، تامین سرمایه نوین با ۵  درصد، تجارت بین‌المللی دل عالم ایرانیان با ۵ درصد، تامین سرمایه امین با ۵ درصد و گردشگری سفرخوش کام  با ۵ درصد» است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجارت سرمایه گذاری سهام گردشگری بازار دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان