Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه فردوسی مشهد رضا پیش‌قدم به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منصوب شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی رضا پیش‌قدم استاد گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حکم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد، دلسوزی و تجارب سازنده جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از خردجمعی و توانمندی اعضای هیأت علمی، مدیران و کارشناسان خبره حوزه آموزش، راهکار‌های استفاده از روش‌های روزآمد توسعه و تحول آموزشی را، چون گذشته برای دانشگاه به ارمغان آورید. بی‌شک برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف سند راهبردی در کنار تعامل با دیگر بخش‌های دانشگاه و تکریم دانشگاهیان نیاز به تدابیری هوشمندانه و نوآورانه دارد که امیدوارم جنابعالی به خوبی بدان اهتمام ورزید.

از خداوند منان بهروزی، سلامت و توفیق روز افزون جناب‌عالی را خواستارم.

رضا پیش‌قدم استاد پیوسته گروه‌زبان و ادبیات انگلیسی و استاد وابسته گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.

وی عضو بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۳۸۷، پژوهشگر برتر کشور در حوزه علوم‌انسانی در سال ۱۳۸۹، استاد برجسته بنیاد فردوسی در سال ۱۳۹۳ و استاد نمونه دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۳۹۶ می‌باشد.

پیش‌قدم در حوزه روان شناسی آموزشی فعال می‌باشد و معرفی مفاهیمی، چون «هَیَجامد»، «فرضیه نسبیت حسی»، «هوش حسی- هیجانی» و «نوازه‌های آموزشی» از کار‌های علمی وی می‌باشد. پیش‌قدم دارای بیش از ۱۰ مقاله در نشریات داخلی و خارجی در حوزه آموزش و یادگیری، ۶ کتاب تالیف و ترجمه و شرکت در بیش از ۳۰ همایش داخلی و خارجی می‌باشد.

وی از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ در سمت معاونت پژوهش و فناوری دانشکده ادبیات و از سال ۱۳۹۶ تا کنون در سمت معاونت آموزشی و فرهنگی دانشکده ادبیات مشغول به کار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشهد خراسان رضوی دانشگاه فردوسی معاون آموزشی علوم تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود

عصر ایران - دکتر امیر دبیری مهر - استاد دانشگاه - در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
با توجه به اینکه برخی از نوانقلابی ها از اخبار مربوط به کاظم صدیقی آشفته شدند پیشنهاد می کنم برای رفع شبهه از سلامت نفس و پاکدستی مقامات بویژه حضرات روحانیون معظم و زاهد پیشه، فهرستی از اموال ١٠٠ نفر ازمقامات و روحانیون مشهور و صاحب منصب و آقازاده های محترم آن شامل ملک و زمین و شرکت و سهام و خودرو و موقوفات در اختیار و موجودی حساب و سپرده های بانکی ایشان منتشر شود تا معلوم شود سطح زندگی این عزیزان چگونه است و یکبار برای همیشه دهان یاوه گویان و شایعه پراکنان و رسانه های موافق و مخالف بسته شود و افکار عمومی خودشان آگاه شده و قضاوت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزند علم الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم یک سند جدید از باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران / آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد