Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@17:19:01 GMT

انتظارات سلطانی‌فر از تیم ملی امید

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۲۰۸۷

انتظارات سلطانی‌فر از تیم ملی امید

وزیر ورزش وجوانان در صحبت‌هایی که با مدیر تیم ملی امید داشت اعلام کرد که انتظار کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیس جمهور خطاب به حمید استیلی مدیر تیم المپیک ایران گفت: با توان، استعداد و جایگاهی که فوتبال ایران در رده نخست رنکینگ آسیا دارد از این تیم در بازیهای آسیایی جاکارتا توقع مدال طلا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطانی فر با اشاره به انتظار چهل و چهار ساله ورزش ایران برای حضور فوتبال در بازیهای المپیک، اظهار داشت: اعتقاد دارم با توان و شرایط خوبی که فوتبال امروز ما دارد، می توانیم با همت و تلاش جوانان سربلند ایران به بازیهای المپیک توکیو راه پیدا کنیم و در این مسیر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه گونه حمایتی از فدراسیون و این تیم خواهند کرد.

همچنین در مراسم شب گذشته، فرشته کریمی و نسیمه غلامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران، پیراهن امضا شده اعضای تیم را ه رئیس جمهور اهدا کردند.

در این مراسم 25 هزار و 700 سکه بهار آزادی به عنوان جوایز قهرمانان به فدراسیون های ورزشی اهدا شد. در بین فدراسیون های ورزشی فدراسیون کشتی با 3 هزار و 330 سکه، فدراسیون جانبازان با ۲۹۵۰ سکه، فدراسیون ناشنوایان با ۱۸۸۵ سکه، کاراته ۱۴۵۰ سکه، فدراسیون وزنه برداری ۱۳۵۵، تکواندو ۱۳۳۲، والیبال ۱۳۱۳، ووشو ۱۳۰۳ سکه و فوتبال ۱۱۵۰ سکه در رتبه های بعدی پاداش سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ قرار گرفتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است