Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@22:49:24 GMT

سوگنامه گوینده «خرمشهر آزاد شد» برای قاسم افشار +عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۲۱۱۸

سوگنامه گوینده «خرمشهر آزاد شد» برای قاسم افشار +عکس

گوینده خبر آزادسازی خرمشهر و پیشکسوت رادیو در دوران دفاع‌مقدس به یاد زنده یاد قاسم افشار سوگنامه‌ای سرود.

خبرگزاری ایسنا استاد «محمود کریمی علویجه» گوینده اعلام خبر آزادسازی خرمشهر است. لحن و آوای این گوینده رادیو و تلویزیون در هنگام اعلام آزادسازی خرمشهر سال‌های سال همچون امضایی بر پای یکی از معتبرترین اسناد تاریخ پر افتخار ملت ایران به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محمود کریمی علویجه

صاحب صدای ماندگار جبهه وجنگ در آستانه سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر سوگنامه‌ای به یاد دوست و همکار دوران جوانی‌اش شادروان «قاسم افشار» سروده است و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است که به این شرح است:

«در آستانه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر
سوگنامه‌ای بیاد دوست و همکار روزگار جوانی، شادروان مرحوم قاسم افشار
*
مرا ز. داغ تو خونین دلان خبر کردند
خبرنه، بر جگرم زخم نیشتر کردند
بسوگواریت، یک شهر ناله سر کردند
جوانه‌های وطن رخت غم به بر کردند
به روزگار تو و نسل تو سفر کردند
هنوز سرخوش آن روز و روزگارانیم
رفیق راه به یاد تو سوگوارانیم

*
خبر رسید که گل چهره در نقاب کشید
سحاب، پرده به بالای آفتاب کشید
سوار عرصه فرزانگی رکاب کشید
غمی به دفتر دل نقش پیچ و تاب کشید
مرا بسوگ تو این طالع خراب کشید
هنوز سرخوش آن روز و روزگارانیم
رفیق راه به یاد تو سوگوارانیم

*
خبر رسید که آیینه هنر افتاد
فروغ جام جم از رونق نظر افتاد
شبی که ساقی مستان ز. شور و شر افتاد
پیاله دست حریفان بی خبر افتاد
چه نقش‌ها که در این پرده بی اثر افتاد
هنوز سرخوش آن روز و روزگارانیم
رفیق راه به یاد تو سوگوارانیم

*
پس از تو داغ ترا با هزار خواهم گفت:

زداغ هجر تو با لاله زار خواهم گفت:

غم فراق ترا اشکبار خواهم گفت:

حدیث حسن تو در هر بهار خواهم گفت:

بیاد رنج تو با روزِگار خواهم گفت:

هنوز سرخوش آن روز و روزگارانیم
رفیق راه به یاد تو سوگوارانیم

اول خرداد ۱۳۹۷
محمود کریمی علوی
(گوینده دوران دفاع مقدس و خبر آزادی خرمشهر)»

به گزارش ایسنا، قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بار‌ها اخبار مربوط به پیروزی‌های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QvB

منبع: فردا

کلیدواژه: گوینده خبر آزادسازی خرمشهر قاسم افشار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)

عموماً لوله‌های فاضلاب و آشپزخانه دچار گرفتگی می‌شوند. در صورتی که گرفتگی کم باشد، می‌توان با استفاده از اسید، لوله‌ها را بازکرد یا از روش‌های دیگری مانند جوش شیرین استفاده کرد. اما اگر گرفتگی بیشتر باشد، به لوله‌بازکنی حرفه‌ای نیاز است. - اخبار بازار -

در این جا بهترین  لوله‌بازکنی تهران  را معرفی می‌کنیم و مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار و استانداردهای برتری که در رفع گرفتگی لوله در تهران دارد را بیان می‌کنیم.

دلایل گرفتگی لوله‌ها عبارتند از:

 

عدم استفاده از توری در سینک آشپزخانه برای جلوگیری از ورود تفاله به داخل لوله‌ها.عدم استفاده از توری در آبشور حمام به منظور جلوگیری از ورود مو، تکه‌های صابون، سفیداب، و درب شامپو به داخل لوله فاضلاب.نصب لوله‌های با کیفیت پایین توسط سازنده.عدم رعایت ابعاد استاندارد لوله‌ها توسط مهندسین تاسیسات.بی‌توجهی سازندگان در نظارت بر عملکرد ساختمان، که می‌تواند منجر به ورود سیمان و نخاله به داخل لوله‌ها شود.

 

معیارهای لوله بازکنی ماهر در تهران:

ارائه بهترین قیمت لوله بازکنیداشتن مجوز و تأییدیه از اتحادیه مربوطهارائه خدمات شبانه‌روزی به صورت واقعی با تماس 24 ساعتهحضور سریع و فوری کارشناسان لوله بازکن در کمتر از نیم ساعتاستفاده از ابزارهای مناسب و جداگانه برای بازکردن سینک آشپزخانه و توالترفتار احترام‌آمیز و مهارت در ارتباط با مشتریانارائه ضمانت کاری جهت اطمینان از کیفیت خدماتبه‌کارگیری دستگاه‌های مدرن و موثر در انجام عملیات لوله بازکنی

 

مزایای خدمات لوله بازکنی در تهران شامل موارد زیر است:

 

تخصصی بودن: شرکت لوله بازکنی افشار تنها به رفع گرفتگی لوله‌ها متمرکز است.استفاده از دستگاه‌های جدید: این شرکت از دستگاه‌های مدرن لوله بازکنی استفاده می‌کند.مجوز اتحادیه: تمام فعالیت‌های آن تحت نظارت اتحادیه لوله بازکنی صورت می‌گیرد.قیمت مناسب: قیمت خدمات لوله بازکنی این شرکت از تعرفه اتحادیه کمتر است.ضمانت: همه خدمات با ضمانت ارائه می‌شوند.صدور فاکتور رسمی: برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فاکتور رسمی صادر می‌شود.پاسخگویی شبانه‌روزی: خدمات این شرکت به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود.استفاده از فنرهای مجزا: برای توالت و سینک آشپزخانه از فنرهای مناسب استفاده می‌شود.تمیزی و بهداشت: تمام دستگاه‌ها پس از استفاده تمیز می‌شوند.تجربه و اخلاقیات: تمام سرویسکاران این شرکت دارای تجربه بالا و از نظر اخلاقی مورد تایید هستند.عدم استفاده از اسید: در انجام خدمات، از استفاده از اسید خودداری می‌شود.ضمانت 100%: شرکت لوله بازکنی افشار ضمانت رفع گرفتگی را به صورت 100% ارائه می‌دهد.

چگونگی حضور سرویسکاران لوله بازکنی افشار در مدت زمان 20 دقیقه در سراسر تهران به دلیل پوشش گسترده‌ای که داریم، امکان‌پذیر است. با تماس شما، تمامی سرویسکاران ما در حداکثر 20 دقیقه به محل شما می‌رسند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 

در مورد استفاده از فنرهای مجزا برای سینک آشپزخانه و توالت، باید بگویم که این تدابیر بهداشتی برای محافظت از سلامتی مشتریان عزیزمان است. با توجه به آلودگی و حضور باکتری‌ها در کاسه توالت و لوله‌های متصل به آن، ما از فنرهای جداگانه برای هر یک از این موارد استفاده می‌کنیم تا بهداشت و سلامتی شما را حفظ کنیم.

 

مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار

شرکت لوله بازکنی

افشار

قیمت لوله بازکنی تهران

اتحادیه لوله بازکنی

زمان فعالیت

بصورت شبانه روزی

آدرس اینترنتی

https:// loolehbazkoni.com/

 

برای دریافت خدمات لوله بازکنی از شرکت افشار، می‌توانید عبارات "لوله بازکنی"، "لوله بازکنی شبانه روزی تهران" یا "لوله بازکنی در تهران" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای ۴ ماه بعد