Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@05:31:44 GMT

دستگیری 33 خرده فروش مواد مخدر در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۲۵۷۶

دستگیری 33 خرده فروش مواد مخدر در شهرکرد

به  گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس "سلیمان ریاحی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی مقامات قضائی طی عملیات گسترده ای در مناطق مختلف شهرکرد 33 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات دو کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ"ریاحی"در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با خرده فروشان مواد مخدر طی سال جاری توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاطعیت دنبال می شود.

 

۴۶ انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مواد مخدر شهرکرد خرده موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه از یک سوداگر مرگ در جنوب‌غرب تهران خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پی انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار در زمینه توزیع مواد روانگردان در محدوده جنوب‌غرب پایتخت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از اقدامات این سوداگر مرگ ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام عصر روز گذشته با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه  به مخفیگاه متهم  اعزام شده و عملیات دستگیری این فرد را اجرا کردند.

باباپور گفت:‌متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران داشت که با اقدام به موقع ماموران خلع‌سلاح و دستگیر شد.  

وی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد ۱۷ کیلو گرم ماده روانگردان صنعتی شیشه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهم را نیز به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر