Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:02:18 GMT

توافق وزارت صنعت با صدا و سیما برای تبلیغ کالای ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۲۹۵۶

توافق وزارت صنعت با صدا و سیما برای تبلیغ کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته تولیدکنندگان داخلی با سازمان صدا و سیما اظهارداشت: صدا و سیما روند رو به رشدی را در حمایت از کالای ایرانی از سال گذشته آغاز کرده و امیدواریم در سال جاری که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری است، ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه مورد انتظار ماست تبلیغات کالای ایرانی در زمان های مناسب و حتی الامکان به صورت مجانی یا با حداقل هزینه ها است.

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه تبلیغ کالای ایرانی شناخت مردم نسبت به کالاهای تولید داخل را بهتر خواهد کرد، تصریح کرد: توافقی با سازمان صدا و سیما در این خصوص انجام شده که باید به مرحله اجرا برسد.

شریعتمداری در پایان گفت: خوشبختانه در فروردین و اردیبهشت ماه شاهد رشد صادرات غیرنفتی بودیم.

کد خبر 4304339 محمد شلتوکی

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه هیئت دولت محمد شریعتمداری وزارت صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی برجام ایران حسن روحانی ایالات متحده آمریکا فلسطین وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف علی لاریجانی رژیم صهیونیستی رئیس جمهور اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران بهرام قاسمی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟