Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – به دنبال انتشار گزارشی در مورد ملاقات پسر رئیس جمهوری آمریکا با نماینده شاهزاده های امارات و عربستان مبنی بر اثرگذاری آنها بر نتیجه انتخابات آمریکا در سال 2016، وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد کشورش نفوذی در این انتخابات نداشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رویترز، انور قرقاش در صفحه توئیتر خود نوشت که همانند دیگر کشورهای دوست آمریکا، مقامات امارات ارتباط هایی را با کارکنان و مشاوران کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا برای کسب آگاهی درخصوص مواضع آنها درحوزه سیاست خارجی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه نیویورک تایمز هفته گذشته گزارشی درباره ملاقات بین جورج نادر یک تاجر آمریکایی-لبنانی و دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهوری آمریکا در آگوست 2016 (مرداد-شهریور 95) را منتشر کرد که در آن نادر به پسر ترامپ گفته بود رهبران کشورهای عربی مشتاق کمک به ترامپ برای پیروزی در انتخابات هستند.
وکیل دونالد ترامپ جونیور گفت که این ملاقات هیچ نتیجه ای در برنداشت. وکیل نادر نیز اعلام کرده که موکلش کاملا در مسیر تحقیقات مشاور ویژه آمریکا همکاری کرده و همکاری خود را ادامه خواهد داد.
رابرت مولر بازپرس ویژه آمریکا در تحقیقات دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به دنبال این است که آیا ستاد انتخاباتی ترامپ با مسکو تبانی کرده و همچنین آیا ترامپ مانعی برای اختلال در روند تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا ایجاد کرده است.
نیویورک تایمز در گزارش خود اعلام کرد این ملاقات ها نشانه ای است که دیگر کشورها در کنار روسیه ممکن است پیشنهاد کمک به کارزار انتخاباتی ترامپ را داده باشند.
از سال 1974 (53-1352)، آمریکا کمک های مالی کشورهای خارجی به کارزارهای سیاسی و کمک آنها به احزاب سیاسی را ممنوع کرد. اروپام**3234** 1723

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امارات انور قرقاش انتخابات رياست جمهوري 2016 آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ

دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه "یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا/ رویترز مراسم روز جهانی کارگر در شهر هاوانا کوبا/ رویترز نصب دوش های سیار برای در امان ماندن از گرما در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز نوشتن پیام های تشکر برای دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا روی چادرهای اردوگاه های آوارگان جنگی در شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز گل های لاله در پارکی در شهر کی یف اوکراین/ رویترز برداشتن آب از چاهی در شهر کاسارا هند/ رویترز جشنواره بین المللی سبک زندگی مسلمانان در گروزنی روسیه/ تاس جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید، به جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور را اهدا می کند./ POOL خانواده اسرای اسرائیلی در اختیار حماس در جریان اعتراضاتی یک بزرگراه در شهر تل آویو را مسدود کرده اند./ خبرگزاری فرانسه سفر تبلیغاتی دونالد ترامپ به شهر "فری لند" ایالت میشیگان آمریکا/ رویترز یک کلونی زنبورهای عسل روی چراغ های راهنمایی رانندگی در شهر نیویورک آمریکا اعضای کمیته اقدام مشترک باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی پاکستان در حال برگزاری تظاهرات اعتراضی برای حقوق روزنامه نگاران به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات در باشگاه مطبوعاتی کراچی هستند./ زوما تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در استانبول در همبستگی با اعتراات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا بر ضد نسل کشی اسرائیل در نوار غزه/ زوما پانداهای باغ وحشی در چین/ زوما گوزنی در یک مزرعه کلزا/ آلمان/ dpa خشک کردن محصول ذرت از سوی کشاورزان بنگلادشی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ