Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس دفتر رییس جمهور از برنامه ریزی رییس جمهور به منظور سفر به اتریش و بلژیک پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز رییس جمهور راهی چین خواهد شد تا در اجلاس شانگهای شرکت کند.

 

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اظهار اینکه دولت از زمان آغاز به کارش به استانداری ها در مناطق گرمسیر این اختیار را داده که زمان شروع کارها زودتر باشد و برنامه ریزی هایی نیز انجام شود تا فشار هوا و ماه مبارک رمضان به کارمندان فشار نیاورد که از کارشان کم بگذارند، گفت: همچنین وزارتخانه و صاحبان سازمان ها با توجه به میزان ارباب رجوع این اختیار را دارند که هر رییس سازمان یا وزیر طرحی را تصویب کند که ساعات کار را کمتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این سوال که واکنش هیئت دولت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا در جلسه امروز چه بود، یادآور شد: آنچه که وزیر خارجه آمریکا گفت مجموعه ای از شعارها بود که قبلا به زبان دیگری آقای ترامپ آن را گفته بود و مهم این است که عکس العمل افکار عمومی دنیا و مسئولان سیاسی کشورهای مختلف نسبت به اظهارات وزیر خارجه آمریکا با استقبالی روبرو نشد.

 

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: این صحبت های پومپئو در داخل کشور نیز تاثیری نداشته زیرا دست آمریکا برای مردم ما رو شده و طرحی که آنها انجام داده بودند نه در خارج و نه در داخل تاثیری بر جمهوری اسلامی ایران نداشت و تصمیم دولت مشخص است ما به مذاکرات ادامه می دهیم و می توانیم گام به گام در مورد برجام پیش برویم.

 

واعظی در واکنش به اظهارات برخی از نمایندگان مجلس نسبت به عدم کفایت رییس جمهور در صورت پاسخ ندادن به سوال مجلس عنوان کرد: این مسئله درست نیست زیرا مجلس 290 نماینده دارد و اینکه یک نماینده مسئله ای را مطرح کند و خبرنگاری در مورد آن سوال بپرسید، درست نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: هم مجلس و هم دولت حقوقی دارد که این مسئله پیگیری می شود و در مورد سوال از رییس جمهور نیز این حقوق رعایت خواهد شد.

 

رییس دفتر رییس جمهور از برنامه ریزی روحانی به منظور سفر به اتریش و بلژیک پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان نیز رییس جمهور راهی چین خواهد شد تا در اجلاس شانگهای شرکت کند اما وی نمی تواند بنا به دعوت رییس فیفا برای بازدید از دیدارهای فوتبال ایران در جام جهانی به روسیه سفر کند.

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام نمایشگاه قرآن مجلس آمریکا حسن روحانی خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان رمضان سفر رییس جمهور محمود واعظی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش قدس آنلاین رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟