Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج زنجان ، سعید ثاقبی با اشاره به آزاد سازی خرمشهر که به تمام ملت ایران ثابت کرد که تصمیم خود را گرفته است ،تصریح کرد:اگر همه دنیا بخواهد مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستد شکست می خورد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی جهان قبل از آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس بر این باور بودند که در این جبهه شکست از آن ایران است،یاد آور شد:شکست دشمن در این خط و جبهه بسیار کار سخت و دشواری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به انجام عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سه مرحله تصریح کرد: هر سه مرحله این عملیات با دقت و ویژگی‌های خاصی دنبال می‌شد که در نتیجه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان معادلات دشمن برای ادامه جنگ علیه ایران با انجام این عملیات غرورآفرین برهم خورد.

ثاقبی افزود:فرماندهی کل قوا که به دست امام (ره)بود و انسجام و پشتیبانی مردم در عملیات بیت المقدس نمایان شد و منجر به آزاد سازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی خرمشهر ترسی در وجود کشورهای حامی عراق ایجاد شد اظهار داشت: ما ثابت نمودیم که شکست ناپذیر هستیم و آن باوری که در دنیا برای پیروزی عراق ایجاد شده بود خلاف آن ثابت شد.

سعید ثاقبی با اشاره به پیروزی رزمندگان در صحنه جنگ از خود باوری که در میان مردم ایجاد شده بود گفت:مردم ایران اراده ی خود را به دنیا تحمیل نمود که "ما میتوانیم".

وی از موج فتح خرمشهر در دنیا و رسانه ها یاد آور شد و افزود: رزمندگان با شجاعت و ایمان به پیروزی عرصه‌های دوران دفاع مقدس را پس از این عملیات نیز به خوبی انجام داده و گنجینه با ارزشی را تقدیم مردم کردند.

سرهنگ ثاقبی تصریح کرد:حضور رزمنده های زنجانی در عملیات ها قابل تحسین بود و در شکستن خطوط دشمن مانند سایر رزمنده های شهر های دیگر خوب درخشیدند.

وی با بیان اینکه عزت و افتخار ایران با فتح خرمشهر به جهانیان ثابت شد تصریح کرد:بعد از پیروزی به تمام جهانیان ثابت شد که ایران را نمی توان شکست داد و پس از گذشت چندین سال ترس آمریکا پایه گذاریش از فتح خرمشهر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند

تیم فوتبال تراکتور موفق شد مقابل شمس آذر به پیروزی دست یابد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان و دیدار در زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ و رحمان جعفری در دقیقه ۵+ ۹۰ دو گل تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • تنظیم سند تحول تئاتر و تاسیس بنیاد تئاتر ملی قابل تحسین است
  • نامه مهم ایران به شورای امنیت درباره دریای سرخ/ واکنش شدید اللحن کشورهای غربی به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه/ بیانیه شورای امنیت سازمان ملل درباره عملیات‌های انصارالله در دریای سرخ/ شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • روایت جالب یک رزمنده از لحظات جانباز شدنش + فیلم
  • گزارشی از یادمان هویزه؛ هم مقتل و هم مزار شهدا
  • پیروزی پوتین در انتخابات با یک درصد دیوانه‌کننده
  • رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل : ما روز هفتم اکتبر شکست خوردیم
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • قربانی: حضور در روسیه موجب پیشرفتم خواهد شد
  • اقدامات قابل قبول بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تولید
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران