Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود دو قانون‌گذار جمهوری‌خواه در ملاقاتی که قرار است فردا -پنج‌شنبه- برای بررسی اطلاعات محرمانه کاخ سفید برگزار شود، حضور داشته باشند. این در حالی است که هیچ قانون‌گذار دموکراتی در این جلسه شرکت نخواهد کرد.

کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد که در جلسه پنج‌شنبه اطلاعاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد که به گفته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، نشان می‌دهد پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از یک خبرچین برای جمع کردن اطلاعات درباره کارزار انتخاباتی او در سال ۲۰۱۶ استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نزدیک‌ترین هم‌پیمانان محافظه‌کار ترامپ در کنگره سروصدای زیادی بر سر دسترسی به این مدارک راه انداخته بودند. قانون‌گذاران، اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری را به جهت‌گیری سیاسی علیه ترامپ و به نفع «هیلادی کلینتون»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۱۶، متهم می‌کنند. 

«دوین نانز» نماینده حزب جمهوری‌خواه و رئیس کمیته اطلاعات و «تری گودی» رئیس هیئت سرپرستی کنگره، در این جلسه حضور خواهند داشت. این خبر را «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری اعلام کرد. 

سندرز همچنین گفت که «کریستوفر وری» رئیس پلیس فدرال، «دن کوتس» رئیس اداره اطلاعات ملی و «اد اوکالاگهان» مدیر عامل معاون دادستان کل، در این نشست حضور خواهند داشت.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اف بی آی سارا سندرز دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل