Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  «عظیم بلبل آبادی» در این باره گفت: 5 مشترک صنایع سنگین شرکت شامل: شرکت سیمان خزر، مجتمع فولاد گیلان، صنایع سیمان گیلان سبز، مجتمع فولاد خزر و شرکت روکش آریا پویا (پارکو) با مشارکت در برنامه پاسخگویی بار، استفاده بهینه از انرژی برق و پیک‌سایی ( طرح ذخیره عملیاتی و طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی) در سال 96 در مجموع 14 میلیون و 466 هزار کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کردند؛ این در حالی است که در سال 95 میزان صرفه‌جویی این صنایع 5 میلیون و 482 هزار کیلووات ساعت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقایسه صرفه‌جویی مصارف برق مشترکین صنایع سنگین در دو سال گذشته بیانگر این است که صرفه جویی 5 مشترک صنایع سنگین استان گیلان در سال 96 نسبت به سال 95؛ حدود 3 برابر رشد داشته است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص پاداش ریالی پرداخت شده به صنایع سنگین بابت همکاری در قالب طرح ذخیره عملیاتی وطرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی گفت: در سال 96 مبلغ 32 میلیارد ریال و در سال 95؛ مبلغ 13.5 میلیارد ریال پاداش همکاری به صنایع سنگین استان گیلان اختصاص یافت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیمان فولاد برق تعطیلات صرفه جویی استان گیلان رشد پارس صنایع گیلان مصرف برق پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: تولید آب شرب در این جزیره توسط دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن است که هزینه‌های میلیاردی به دنبال دارد. - اخبار استانها -

شهرام داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در حال حاضر برای تولید هر مترمکعب آب در جزیره قشم باید 25 هزار تومان پرداخت کرد که 17 هزار تومان آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط تولید آب بسیار گران است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب جزیره، سازمان منطقه آزاد قشم رقمی در حدود 224 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به طرحهای آبرسانی اجرا شده در جهت افزایش تولید آب در قشم، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال میزان تولید آب در این منطقه از 23 به 27 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

داوری قدیمی بودن لوله‌های انتقال آب در برخی از مناطق قشم به ویژه در بافت قدیم را از جمله مشکلات حال حاضر آبرسانی در این جزیره عنوان کرد و گفت: نوسازی این خطوط انتقال از برنامه‌های مهم این شرکت است که امیدواریم بتوانیم در سالجاری بخش قابل توجهی از آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند