Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه گفت: بیت‌الاحزان یكی از مؤسساتی كه در عرصه اشتغالزایی موفق عمل كرده و به عنوان یك الگوی تجربی برای سایر مؤسسات قرآنی می‌تواند مطرح شود.

اشتغالزایی برای بیش از یك هزار و 500 نفر به‌صورت مستقیم توسط بیت‌الاحزان
وی افزود: اگر از دید طرح‌های اشتغالزایی به مؤسسه بیت‌الاحزان نگاه كنیم، مشاهده خواهیم كرد كه حدود 70 نفر اشتغالزایی به‌صورت مستقیم و تمام وقت در یك منطقه روستایی ایجاد كرده است و با احتساب شعبه‌های آن برای بیش از یك هزار و 500 نفر اشتغالزایی مستقیم كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهسونی ادامه داد: اگر به فعالیت‌های بیت‌الاحزان از سوی قسمت‌های مختلف كمك شود، مسلماً می‌توانیم بیش از این‌ها برای قرآنیان كشورمان اشتغالزایی ایجاد كنیم.

بیت‌الاحزان در عرصه تربیت مدیران قرآنی هم می‌تواند موفق عمل كند
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور با بیان اینكه این مؤسسه نه تنها در عرصه تربیت حافظان و قرآنیان بلكه در عرصه تربیت مدیران قرآنی هم می‌تواند موفق عمل كند، گفت: اگر از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان حمایت شود قطعاً می‌توانیم مدیرانی برای كشور تربیت كنیم كه در درجه اول در عرصه فعالیت‌های قرآنی و سپس در سایر عرصه‌ها امانت‌دار و صاحب حرفه و تخصص باشند تا بتوانند امورات جامعه را اداره كنند.
وی یادآور شد: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند ما در كشورمان مشكل مدیریتی داریم و اصولاً برخی از مدیران لیاقت بعضی از پست‌ها ندارند لذا ما تلاش می‌كنیم تا در آینده بتوانیم مدیران قرآنی را در كشور تربیت كرده و نیروهای خود را در این عرصه‌ها جهت‌دهی كنیم و به جاهای مختلف هم توصیه می‌كنیم كه چنین نیروهای متعهد و قرآنی به كار گرفته شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مؤسسه بيت الاحزان اشتغالزايي مديران قرآني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت