Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@04:03:10 GMT

هواپیمای خصوصی در هندوراس به دو نیم تقسیم شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۲۴۳۹۳

به گزارش وانانیوز، 

 در این حادثه یک فروند هواپیما که از ایالت تگزاس در آمریکا عازم هندوراس بود در انتهای باند فرودگاه بین المللی این کشور سقوط کرد و به دو نیم تقسیم شد. با این حال تمامی خدمه و مسافران این هواپیما از حادثه جان سالم به در بردند.

به دنبال وقوع این حادثه نیروهای آتش‌نشان و مردم محلی اقدام به خارج کردن مسافران و خاموش کردن حریق ایجاد شده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس مدیریت بلایا در هندوراس اعلام کرده اولویت اصلی نیروهای امدادگر نجات سرنشینان هواپیما بوده‌ است و تمامی آنان زنده هستند.

به گزارش abc News، گفته شده در این حادثه 9 نفر مجروح شدند هرچند سخنگوی پلیس اعلام کرده این هواپیما حامل شش سرنشین بوده‌ است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: هندوراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه روند انجام پروازها در فرودگاه امام خمینی برقرار شده و پروازها ادامه دارد گفت: از ساعت ۶ صبح امروز پروازها به ویژه پروازهای برنامه ای در حال انجام است و مشکلی از لحاظ انجام پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران پروازهای خارجی  برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس گیرند.

او اظهار کرد: مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می توانند ازسایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه روز به شماره های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ ,۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پروازها را کسب کنند.

براساس این گزارش صبح امروز هم  سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پروازهای فوق العاده سازمان هواپیمایی مجوز آن‌ها را صادر خواهد کرد تا مسافران بتوانند به پروازهای خود در ساعت و یا روز مورد نظر برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد
  • مبلغ تمامی بلیت‌های پرواز‌های باطل شده استرداد می‌شود
  • تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان لغو شده است
  • چطور در هواپیما صندلی کنار پنجره رزرو کنم؟
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • دردسر جدید با پرونده جدید برای بویینگ آمریکا
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!
  • خرابی هواپیمای مالک تراکتور و آوارگی ذوبی‌ها در فرودگاه!