Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، ظهیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حماسه عظیم ملی سوم خرداد، نماد اقتدار ایران اسلامی است و انتقال ارزش‌های آن به نسل جوان ضروری است، اظهار کرد: باید نسل جوان را به نحو شایسته در جریان حماسه بزرگ فتح غرور آفرین خرمشهر مقاوم و حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فاتحان این روز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های سیمای مرکز گیلان برای گرامیداشت سوم خرداد، افزود: رونمایی از مستند «فرمانده حسین» با موضوع زندگی شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور، پخش مستند گیلان در خرمشهر به مدت ۲۰ دقیقه، قدسیان، آسمانی‌ها، پخش فیلم سینمایی روز سوم، پوشش تصویری مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، پخش سرودها و نماهنگ‌های حماسی، حضور رزمندگان و ایثارگرانی که در فتح خرمشهر و مقاومت سی و سه روزه شرکت داشتند از جمله تمهیدات ویژه این روز در سیمای مرکز گیلان می‌باشد.

ظهیری افزود: برنامه‌های خانه مهر و مهمانی شبکه باران نیز در برنامه به این موضوع می‌پردازند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برنامه‌های رادیو گیلان در روز مقاومت، افزود: صدای مرکز گیلان دو مستندگیلان – خرمشهر، از سپیدرود تا اروند رود و دو نمایش گلچهره و اتوبوس، پوشش را ویژه این ایام تهیه و پخش می‌کند.

وی از پخش برنامه‌های آیینه زندگی، شهر ما، دریچه، سلام برمهدی(عج)، شبانه با موضوع سینما و تئاتر دفاع مقدس و معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس خبر داد.

ظهیری به رئوس برنامه‌های واحد خبر مرکز گیلان اشاره کرد و توضیح داد: تهیه و پخش بسته‌های خبری، گفتگوی ویژه خبری با حضور سرداران دفاع مقدس، پوشش خبری برنامه‌های سوم خرداد، تهیه گزارش‌های ویژه خبری با موضوع نقش رزمندگان گیلان در دفاع مقدس از جمله مواردی است که برای این حماسه عظیم پیش بینی شده است.

وی سوم خرداد را گنجینه‌ای از درس‌ها و تجربیات گرانبها برای ملت‌های جهان معرفی کرد و انتقال ارزش‌ها و حماسه آفرینی غیور مردان و رشادت‌های دلاور مردان این سرزمین به جوانان امروز را از وظایف رسانه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما دانست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۲۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان